شاهد یک بازار گرم و پرشور در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم مشهد و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی به عنوان یک بازار گرم و پرشور یاد کرد که هنرمندان صنایع دستی 31 استان کشور هنرهای خود را در این نمایشگاه در معرض معرفی و فروش قرار داده اند.

شاهد یک بازار گرم و پرشور در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی هستیم

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با اشاره به اهمیت صنایع دستی و هنرهای سنتی اضافه کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه شاهد عرضه محصولات و کالاهای هستیم که ساخت کالاهای مبتنی بر هنر یک کار ارزشمند است و در این نمایشگاه عرضه شده است.

او اضافه کرد: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی محلی مناسب برای معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی ایرانیان است.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شاهد استقبال بسیار خوب از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی هستیم و این نمایشگاه به بازاری گرم و پرشور تبدیل شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از صنایع دستی و هنرهای سنتی ادامه داد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها تداوم داشته باشد و شاهد حمایت های هرچه بیشتر از هنرمندان صنایع دستی باشیم.

این نماینده مجلس به آموزش صنایع دستی به زندانیان در محل ندامتگاه های مختلف خبر داد و گفت: این یک اقدام بسیار پسندیده است، علاوه بر این که باعث هنرآموزی و حرفه آموزی زندانیان می شود کمک هزینه ای نیز برای او و خانواده اش به دنبال دارد و بعد از آزادی نیز می تواند زمینه ای برای اشتغال فرد که دوران حبس خود را گذرانده فراهم کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: صنایع دستی نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دستگاه های مختلف است و با حمایت از هنرهای سنتی و صنایع دستی می توانیم شاهد رونق هرچه بیشتر این حوزه باشیم.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41018

به "شاهد یک بازار گرم و پرشور در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد یک بازار گرم و پرشور در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید