سفر به مجمع الجزایر مادیرا

به گزارش مجله سرگرمی، سفر به مجمع الجزایر مادیرا - امن ترین مقاصد گردشگری جهان در دوران همه گیری ویروس کرونا

مجمع الجزایر مادیرا منطقه ای خودمختار در کشور پرتغال در شمال اقیانو س اطلس است که طی دو مرحله در سالهای 1419 و 1420 میلادی توسط دو دریانورد پرتغالی کشف شده و پایتخت آن فونشال یا فونچال است.

سفر به مجمع الجزایر مادیرا

این مجمع الجزایر بسیار زیبا و شگفت انگیز، شامل 4 جزیره به نام های مادیرا (Madeira)، پورتو سانتو (Porto Santo)، دسرتاس (Desertas) و جزایر ساواژ (Savage Islands) می باشد.

این مجمع الجزایر زیبا از دورترین مناطق اتحادیه اروپا (وابسته به کشور پرتغال) است و در میان جهت کشتیرانی دریای کارائیب، شمال قاره آمریکا و اروپا واقع شده است.

مساحت مجمع الجزایر مادیرا 801 کیلومتر مربع با جمعیتی در حدود 247399 نفر و پایتخت آن شهر فونچال با جمعیت تقریبی 1000847 نفر است. بندر فونچال مهم ترین بندرگاه این مجمع الجزایر است.

جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر مادیرا

گل، گلدوزی و جشنهای سال نو میلادی از جاذبه های گردشگری این جزیره کوچک به شمار می آیند.

بد نیست بدانید کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور پرتغالی و بازیکن باشگاه فوتبال یوونتوس متولد جزیره مادیرا می باشد و در تاریخ 8 فروردین 1396 رئیس جمهور پرتغال فرودگاه مادیرا را به نام این بازیکن محبوب و جهانی ثبت نمود.

مادیرا در زمان همه گیری کرونا

از ابتدای پاندمی کرونا، مادیرا امن ترین مقصد گردشگری در اروپا بوده است. این مجمع الجزایر خیلی زود توانست امکانات و اقدامات بهداشتی را برای محافظت از ساکنان خود فراهم کند و با کمترین میزان مورد فعال ابتلا به ویروس کرونا در اروپا جزء مناطق سبز باقی مانده است.

پیش از ورود به مادیرا، برای اطمینان از اینکه حامل ویروس کرونا نیستید از شما آزمایشی گرفته می شود. در ساده و کارآمد www.madeirasafetodiscover.com می توانید پیش از عزیمت فرم پر کرده و اطلاعات لازم را شرح دهید.

مادیرا به زیبایی مناظر و طبیعت سرسبزش در سراسر جهان شناخته شده است. استفاده از ماسک در سواحل، هنگام فعالیت های ورزشی (پیاده روی در امتداد لوادا، طبیعت گردی، کوه پیمایی و دوچرخه سواری) الزامی نیست. مادیرا توسط اقیانوس احاطه شده است و همین مساله باعث می شود تا نسبت به هوای مملو از میکروب پایتخت های اروپا، هوایی 100 در صد خالص تر داشته باشیم.

هتل ها و رستوران های دارای برچسب ایمن و تمیز (Safe and Clean)، در شرایط بسیار بهداشتی که توسط دفتر گردشگری ملی فراهم شده است، از شما استقبال می نمایند.

پرتغال یکی از نخستین کشورهایی است که به طور تخصصی بیمه ویروس کرونا 19 Covid-19 را ارائه می کند. این بیمه با هزینه ای کمتر از 40 یورو، هزینه سفر، بازپرداخت هزینه هتل ها، پروازها و بازگشت به کشورها را تحت پوشش قرار می دهد.

شرایط قرنطینه در مجمع الجزایر مادیرا: در صورت ارایه آزمایش منفی کرونا Covid-19 که طی 72 ساعت پیش از عزیمت اجرا شده باشد و یا گواهی تزریق واکسن، قرنطینه نخواهید شد.

آزمایش مورد نیاز برای ورود به مجمع لجزایر مادیرا : فقط برای مسافران واکسینه نشده

مقررات منع رفت و آمد در مادیرا: هیچ گونه قانون منع رفت و آمدی در این مجمع الجزایر وجود ندارد.

هتل ها ، فروشگاه ها و رستوران های مادیرا: بازهستند.

نزدیکترین فرودگاه: فرودگاه فونچال یا فونشال

سفر به مادیرا: مسافرانی که به مجمع الجزایر مادیرا سفر می نمایند باید آزمایش Covid-19 را طی 72 ساعت قبل از عزیمت انجام داده و یا آن را هنگام ورود انجام دهند. استفاده از ماسک برای ساحل، فعالیت های ورزشی، طبیعت گردی الزامی نیست. همچنین مسافران باید فرم قبل از سفر را تکمیل نمایند. برای مسافران واکسینه شده هیچ آزمایشی لازم نیست (گواهی واکسن خود را از قلم نیاندازید).

اسناد الزامی سفر به مجمع الجزایر مادیرا:

فرم های لازم برای تکمیل قبل از سفر را می توانید از https://madeirasafetodiscover.com/ دریافت نمایید.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: فلای تودی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135620

به "سفر به مجمع الجزایر مادیرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مجمع الجزایر مادیرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید