سحرخیزان از سرطان سینه در امانند

به گزارش مجله سرگرمی، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد زنانی که سحرخیز هستند در صورتی که حتی جزء گروه پرخطر برای ابتلا به سرطان سینه باشند، ریسک کمتری برای ابتلا به این بیماری دارند.

سحرخیزان از سرطان سینه در امانند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد زنانی که سحرخیز هستند در صورتی که حتی جزء گروه پرخطر برای ابتلا به سرطان سینه باشند، ریسک کمتری برای ابتلا به این بیماری دارند.

این پژوهش تأکید می کند، افرادی که به موقع می خوابند و صبح زود از خواب بیدار می شوند از مزیت ترشح مناسب ملاتونین برخوردار هستند؛ در شب ملاتونین تولید می شود تا به تنظیم چرخه های خواب - بیداری کمک کند.

نتایج بررسی های متعدد بیانگر آن است که ملاتونین علاوه براینکه سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد از بدن در برابر ابتلا به سرطان نیز محافظت می کند.

این تحقیق توسط دانشمندان دانشگاه بریستول صورت گرفته و نشان داده است که ملاتونین توانایی محافظت در برابر سرطان ها، به ویژه سرطان سینه را دارد.

کارولین رلتون، محقق ارشد این پروژه تأکید می کند: الگوی خواب منظم به میزان قابل توجهی در رفع بیماری ها و حفظ سلامتی بدن نقش دارد.

این مطالعه می تواند به زنان کمک کند تا با رعایت الگوی خواب، نقش خود را در حفظ سلامتی شان ایفا کنند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30242

به "سحرخیزان از سرطان سینه در امانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحرخیزان از سرطان سینه در امانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید