سامسونگ پنل نمایشگر آیفون های 12 پرو و پرو مکس را تامین می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از سوالاتی که همیشه پیرامون آیفون های جدید پرسیده می گردد، تامین کننده پنل های اولد آن هاست. پیش از این گفته می شد اپل دیگر با سامسونگ کار نخواهد کرد و سفارشات خود را به ال جی و BOE می دهد. با این حال امروز تعیین شده که سامسونگ پنل های آیفون های سری پرو سال جاری را تامین می نماید.

سامسونگ پنل نمایشگر آیفون های 12 پرو و پرو مکس را تامین می نماید

کمپانی سامسونگ احتمالا با کیفیت ترین پنل های اولد جهان را می سازد و به همین دلیل اپل به سادگی دست از سر این کمپانی کره ای بر نخواهد داشت. از طرفی به دلیل فروش بسیار بالای آیفون ها، سامسونگ هم از این معامله سود می نماید. البته در این بین دو کمپانی ال جی و BOE نیز سامسونگ را در تامین پنل های اولد آیفون های 2020 همراهی می نماید.

گفته می گردد اپل سال جاری میخواهد 4 آیفون را روانه بازار کند. دو مدل آیفون 12 و 12 مکس که نام پرو را یدک نمی کشند، از پنل های اولد 60 هرتزی ساخت دو کمپانی ال جی و BOE بهره می برند، در حالی که دو مدل 12 پرو و پرو مکس از پنل های اولد 120 هرتزی ساخت سامسونگ استفاده می نمایند. بدین ترتیب اپل می تواند هزینه اضافی پنل های گران قیمت تر را به وسیله قیمت بالای آیفون های سری پرو جبران کند.

پنل هایی که سامسونگ در اختیار اپل قرار می دهد از فناوری Y-OCTA اولد بهره می برند که با حذف یک لایه نازک از میان مدار خازنی لمسی و تعبیه مستقیم آن روی شیشه، باعث نازک تر شدن پنل شده و به صورت کلی ضخامت آن را کاهش می دهد. البته سامسونگ پنل های اولد LTPO نیز دارد که نرخ رفرش پویا دارند، ولی بر اساس گزارش ها، آن ها را در اختیار اپل نمی گذارد. اگر خاطرتان نیست، پنل های LTPO در اپل واچ سری 5 نیز به کار رفته و قابلیت نمایشگر همواره روشن را به این ساعت های محبوب افزود.

با این حال تا زمانی که این گوشی ها به صورت رسمی معرفی و کالبدشکافی نشده اند، نمی توان صحت هیچ کدام از اخبار و شایعات منتشر شده را تایید کرد. در نتیجه بهترین کار صبر کردن تا همان شهریور است.

منبع : دیجیاتو

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: آی تابناک
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90265

به "سامسونگ پنل نمایشگر آیفون های 12 پرو و پرو مکس را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پنل نمایشگر آیفون های 12 پرو و پرو مکس را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید