رونمایی از وزیر جدید و بازیکنی که از کما برگشت، قدرت نمایی آسمانخراش ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شاید بتوان گفت این هفته رو به انتها بیش از هر هفته دیگری فوتبال بود چون طی آن ملاقاتهای دو هفته از رقابت های لیگ برتر برگزار گردید ضمن اینکه جدا از شانزده ملاقات لیگ فزونی برگزار گردیده، ورزش ایران با اتفاقات فوتبالی دیگری هم روبرو بود که مهمترین آنها به کما رفتن مهدی کریمیان، بازیکن تراکتورسازی بود که در اثر سانحه رانندگی چند روزی را در کما به سر برد و البته بروز علائم حیاتی باعث امید به بازگشت دوباره این بازیکن به زندگی شد.

رونمایی از وزیر جدید و بازیکنی که از کما برگشت، قدرت نمایی آسمانخراش ها

بگو مگوی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با جباری، بازیکن پیشین این تیم که هم به سپاهان پیوسته است و جریمه میلیونی پرسپولیس و سه تیم لیگ رجحان دیگر و البته جریمه بازیکن استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیگر اتفاقات خبرساز فوتبالی در این هفته بود.

در این هفته تیم ملی بسکتبال ملاقاتهای خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را بدون شکست پیگیری کرد تا اینکه به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها رسید در حالیکه شمشیربازان ایران در مسابقات دنیای پیروز به کسب هیچ مقام قابل توجهی نشدند.

معین شدن فهرستی که طبق وعده رئیس جمهور و به خاطر پیروزیت تیم ملی والیبال در لیگ دنیای و صعود تیم ملی فوتبال به جام دنیای مجوز خودرو دریافت می نمایند و اینکه روسای فدراسیون فوتبال و والیبال و آقای نبی هم در این فهرست هستند، کسب چهار طلا برای تیم چهار نفره ووشو ایران در بازی های دنیای، موافقت مسئولان هامبورگ برای سفر به ایران و اعلام برگزاری ملاقات میان استقلال و اشتوتگارت در آزادی از دیگر اتفاقات قابل تامل و توجه در این هفته رو به سرانجام بود.

و البته مهمتر از همه این اتفاقات معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان در دولت جدید بود. مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش عبارت است از:

ایران میزبان جام باشگاه های واترپلوی آسیا شد

محسن رضوانی، سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آدینه گذشته از میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه های واترپلوی آسیا اطلاع داد. قرار است این مسابقات آذرماه در تهران برگزار گردد.

مهدوی کیا در آزادی خداحافظی می نماید

مسئولان باشگاه هامبورگ آدینه گذشته در نامه ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت این باشگاه برای سفر به تهران و برگزاری یک ملاقات نمادین را خاطرنشان کردند. آلمانی ها ماه ژانویه را برای سفر به ایران پیشنهاد داده اند. قرار است در زمان حضور تیم هامبورگ در تهران یک ملاقات خداحافظی رسمی هم برای مهدی مهدوی کیا که چند سال از بهترین دوران فوتبالش را در هامبورگ گذارند، برگزار گردد. البته کیا در فینال جام جذفی و ملاقات با سپاهان از دنیای فوتبال استعفا داد اما مسئولان پرسپولیس کوشش دارند زمینه برگزاری یک ملاقات عظیم برای خداحافظی رسمی وی را فراهم نمایند.

سقوط بیشتر پینگ پنگ بازان ایران در رده بندی دنیای

فدر اسیون بین المللی تنیس روی میز آدینه گذشته رده بندی جدید بازیکنان این رشته که مربوط به ماه آگوست است را منتشر کرد. بر اساس رده بندی منتشر شده بیشتر بازیکنان ایران با سقوط روبرو شده اند که این نشان از شرایط نامناسب آنها در این رده بندی دارد. نیما عالمیان، ندا شهسواری و مریم صامت تنها بازیکنانی هستند که در این رده بندی صعود داشته اند و سایر بازیکنان هم با سقوط چند پله ای روبرو شدند.

صدرنشینی سپاهان به لطف توقف سرخابی ها!

دومین هفته رقابت های لیگ برتر طی روزهای پنجشنبه و آدینه گذشته برگزار گردید. در این هفته از مسابقات پرسپولیس در اصفهان به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد. صبای قم هم در بازی پر کارت استادیوم دستگردی، شکست یک بر صفر را با پیروزی 2 بر یک برابر نفت تهران عوض کرد. تراکتورسازی پیروزی در دربی تبریز برابر گسترش فولاد را در دقیقه 83 با تساوی یک بر یک عوض کرد. دربی گیلان نیز همه چیز داشت جز گل تا دو تیم این استان هم در رسیدن به نخستین پیروزی در لیگ سیزدهم محروم شوند. راه آهن یکی از پیروزی های ارزشمند هفته را برابر سایپا البرز بدست آورد. این بازی در کرج و با نتیجه 3 بر صفر به سرانجام رسید. مس کرمان در دقیقه 3+90 با زدن گل تساوی از شکست برابر صنعتی خوزستان نجات یافت. فولاد خوزستان هم در جنگ بازنده ها فجرسپاسی را یک بر صفر از پیش رو برداشت. استقلال هم در نخستین شب این هفته از مسابقات 2 بر یک مغلوب سپاهان شد. در سرانجام این هفته از مسابقات و به لطف توقف سرخابی ها، سپاهان به صدر جدول رده بندی رسید.

دعوای جباری و فتح الله زاده به خاطر یک مشت!

مجتبی جباری که سال گذشته پیراهن استقلال را به تن داشت و سال جاری برای سپاهان بازی می نماید پس از ملاقات هفته گذشته این دو تیم و با اشاره به حمایت هایی که از سوی تماشاگران استقلال از وی شد، خاطرنشان کرد که آنها نشان دادند برای بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیده اند ارزش قایل هستند. می گویند به خاطر مشت من فتح الله زاده به بیمارستان رفت که این طور نبود. وی آن صحنه ها را دید و فشارش بالا رفته بود. در هر صورت اگر روزی فتح الله زاده از استقلال برود حتما به این تیم باز می گردم. این درحالی است که ماجدی، سرپرست استقلال طی گفتگویی اعلام نموده فتح الله زاده از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است و اگر پاسخ حمله جباری را نداده به خاطر احترام و حفظ حرمت بود! در همین رابطه فتح الله زاده گفت که به خاطر مسائل اخلاقی جباری را از تیم کنار گذاشتم.

حدادی؛ شاید در نیویورک نیکس

مسئولان تیم بسکتبال نیویورک نیکس آمریکا شنبه گذشته نسبت به جذب حامد حدادی تمایل نشان دادند. حدادی پیش از این در تیم تورنتو رپترزحضور داشت اما هرگز برای این تیم بازی نکرد. مسئولان تورنتو چندی پیش حدادی را به عنوان بازیکن آزاد خاطرنشان کردند.

اژدها سواران ایران چهارم دنیا شدند

شنبه گذشته و در آخرین روز از مسابقات دنیای دراگون بوت که در سگد مجارستان جریان داشت، تیم ملی ایران در ماده 200 متر رده چهارم را به خود اختصاص داد. این تیم پس از کسب عنوان سومی در مرحله مقدماتی، به گروه شانس مجدد رفت. در این مرحله اژدها سواران ایران با عبور از سد تیم های نروژ و رومانی، پس از تیم های استرالیا، بریتانیا و ترینیداد و توباگو چهارم شدند و به فینال B مسابقات قهرمانی دنیا راه یافتند. در نهایت و در فینال B این مسابقات، نماینده کشورمان پس از تیم های سوئیس، قبرس و نروژ به مقام چهارم رسید.

معرفی آزادکاران برتر بدون ایرانی ها!

اسامی آزادکاران برتر ماه آگوست شنبه گذشته در هر وزن اعلام شد. در این رده بندی جدید بسیاری از کشتی گیران که در ماه گذشته در جمع نفرات برتر بودند، موقعیت خود را حفظ نموده اند. در این بین مسعود اسماعیل پور آزادکار وزن 60 کیلوگرم که در ماه گذشته در صندلی هشتم این وزن قرار داشت با یک پله صعود به صندلی هفتم رسید. میثم مصطفی جوکار در 84 کیلو از رده ششم به هفتم سقوط کرد و پرویز هادی که در رده بندی وزن 120 کیلوگرم ماه گذشته حضور نداشت با کسب مدال برنز بازی های دانشجویان دنیا به رده ششم سنگین وزن رسید اما هیچ یک از کشتی گیران ایران در صدر بهترین ها نیستند.

کفاشیان، نبی و داورزنی هم مجوز خودرو گرفتند

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان شنبه گذشته اسامی افرادی که مجوز ورورد خودرو برای آنها صادر شده ر خاطرنشان کرد. بر این اساس جواز ورود خودرو به خاطر درخشش تیم ملی والیبال در لیگ دنیای و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام دنیای به بازیکنان این دو تیم اهدا می گردد. البته بنا به گفته عباسی این مجوز به روسای فدراسیون ها و سرمربیان تیم های ملی فوتبال و والیبال نیز تعلق می گیرد و سرپرستان دو تیم نیز از آن بهره مند خواهند شد. با این اوصاف کفاشیان، نبی و داورزنی هم می توانند خودرو وارد نمایند.

چهار طلا برای تیم چهار نفره ووشو ایران

تیم ووشو ایران که با چهار ورزشکار شامل سه ورزشکار در بخش ساندا و یک تالوکار راهی بازی های دنیای گیمز در کلمبیا شده بود، بامداد یکشنبه گذشته در حالی به کار خود در این مسابقات سرانجام داد که توسط هر چها ورزشکار خود صاحب مدال طلا شد. فرشاد عربی تنها تالوکار ایران در این مسابقات اولین نماینده کشورمان بود که صاحب مدال طلا شد سپس محسن محمد سیفی، جواد آقایی و حمیدرضا قلی پور در بخش ساندا قهرمان شدند.

سلطانی فر؛ وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت ورزش و جوانان

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور دولت یازدهم یکشنبه گذشته و در در سرانجام مراسم تحلیف خود، مسعود سلطانی فر را به عنوان وزیر پیشنهادی وزات ورزش و جوانان برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

32 مدال و صندلی هشتمی ایران در المپیک ناشنوایان

یکشنبه گذشته بیست و دومین دوره مسابقات دنیای المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان به سرانجام رسید. کاروان ایران که با 81 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود، در سرانجام رقابت با دیگر تیم ها و ورزشکاران شرکت نماینده در صندلی هشتم جدول توزیع مدال ها ایستاد. کاروان ایران در طول این مسابقات پیروز به کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 21 برنز شد.

رده بندی شمشیربازان اسلحه سابر در مسابقات دنیای

چهار شمشیرباز اسلحه سابر که به جدول 96 نفره مسابقات قهرمانی دنیا راه یافته بودند دوشنبه شب گذشته با متحمل شدن شکست برابر حریفان خود از صعود به مراحل بالاتر بازمانده و از دور مسابقات کنار رفتند. در رده بندی نهایی محمد رهبری رده 66 را به خود اختصاص داد و بهترین نماینده ایران در اسلحه سابر مسابقات شد. فرزاد باهر ارسباران در رده 80 ایستاد. علی پاکدامن صندلی 85 را به خود اختصاص داد و مجتبی عابدینی که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافته بود، صاحب صندلی 94 شد.

جریمه 329 میلیونی پرسپولیس و سه تیم لیگ رجحان دیگر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه گذشته به خاطر تخلف های تماشاگران منتسب به باشگاه های پرسپولیس، تراکتورسازی، گسترش فولاد و داماش گیلان، این باشگاه ها را در مجموع به پرداخت جریمه 329 میلیون ریالی محکوم کرد ضمن اینکه خاطرنشان کرد در صورت تکرار این اتفاقات جرایم شدیدتری از جمله کسر امتیاز علیه آنها اعمال خواهد شد. بر اساس حکم صادر شده، کمیته انضباطی داماش گیلان را 50 میلیون ریال جریمه کرد. گسترش فولاد تبریز 70 میلیون ریال جریمه شد. همچنین پرسپولیس و دهنوی، بازیکن این تیم به دلیل اتفاقات ملاقات برابر تراکتورسازی هر یک 50 میلیون ریال جریمه شدند. جریمه 100 میلیون ریالی هم برای تراکتورسای در نظر گرفته شد.

تاخیر در اولین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

قرار بود همزمان با عید سعید فطر نخستین پرواز هواپیمایی اختصاصی پرسپولیس انجام گردد اما دوشنبه گذشته اعلام شد که این پرواز با تاخیر روبرو و به زمان دیگری موکول شده است. مسئولان پرسپولیس قصد دارند به مناسبت روز خبرنگار و به قید قرعه پنج خبرنگار را با اولین پرواز هواپیمایی باشگاه راهی سفر کربلا نمایند.

کریمیان؛ از کما تا بازگشت به زندگی

مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شنبه شب گذشته به هنگام رانندگی و در اثر برخورد شدید با درخت حاشیه خیابان به کما رفت و در ICU بیمارستان امام رضا بستری شد. البته یک روز بعد این بازیکنان هوشیاری بیشتری پیدا کردو به صداها واکنش نشان داد که این نشان از رفع شدن خطر و بازگشت وی به سلامتی داشت. طوریکه دوشنبه گذشته روز سه شنبه وی از بیمارستان مرخص شد.

گیتی پسند اعلام آمادگی کند

مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال سه شنبه با ارسال نامه ای به علی طاهری، مدیرعامل باشگاه صنایع گیتی پسند از وی خواست تا هر چه زودتر آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا اعلام کند. این درخواست در این راستا انجام شد که باوجود گذشت یک ماه از مهلت معین شده تا کنون مسئولان گیتی پسند برای ارسال نمونه لباس ها، برنامه پروازی و لیست تعهد بازیکنان نسبت به موضوع دوپینگ اقدام ننموده است. به همین دلیل به این باشگاه فرصت 24 ساعته داده شد تا نسبت به انجام این کارها اقدام کند.

جریمه سه هزار دلاری عمران زاده

بر اساس گزارش ناظر بازی الشباب امارات و استقلال ایران حنیف عمران زاده دراین بازی مرتکب حرکات غیرورزشی و غیراخلاقی شده است. بر همین اساس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن را به پرداخت 3 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم کرد که باید ظرف مدت 30 روز از ابلاغ حکم به حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا واریز گردد. این خبر سه شنبه اعلام شد.

شمشیربازان اسلحه اپه بدون مقام ماندند

چهار شمشیربازی اسلحه اپه ایران که در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت نموده بودند، سه شنبه شب بدون کسب مقام به کار خود در این رقابت ها سرانجام دادند. محمد رضایی و محمد اسماعیلی در ملاقاتهایی که برای ورود به جدول 64 نفره برگزار گردید متحمل شکست شده و از دور مسابقات کنار رفتند. اما حامد صداقتی در ورود به این جدول پیروز عمل کرد اما در این مرحله مقابل نماینده اسپانیا بازنده شد و از صعود به جمع 32 نفر برتر بازماند. در این بخش از مسابقات علی یعقوبیان به دلیل امتناع از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس در همان مرحله مقدماتی از دور مسابقات کنار رفته بود.

استقلال - اشتوتگارت در آزادی!

علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال طی تماسی تلفنی با شیخ عطار، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان مذاکراتی برای برگزاری ملاقات محبت آمیز در تهران میان تیم های استقلال و اشتوتگارت آلمان انجام داده است. گفته می گردد این ملاقات اردیبهشت ماه سال 1393، در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. این خبر سه شنبه شب اعلام شد.

تیم ملی بسکتبال صعود کرد

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه دنیای به فیلیپین سفر نموده است، سه شنبه مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را کسب کرد. ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات به ترتیب مقابل تیم های مالزی، کره جنوبی و چین به رجحان دست یافت و در مرحله دوم نیز پس از از پیش رو برداشتن هند و بحرین در مصاف با قزاقستان صاحب رجحان شدند. تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اردن خواهد رفت.

پیروزی استقلال و پرسپولیس در هفته توقف صدرنشین

سومین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر سه شنبه شب و چهارشنبه شب برگزار گردید. در اولین شب برگزاری این هفته از مسابقات استقلال به برد شیرین 4 بر 2 برابر فجرسپاسی دست یافت. این نتیجه در ملاقات دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن هم رقم خورد و طی آن تبریزی ها به رجحان دست یافتند در حالیکه ذوب آهن میزبان این بازی بود. سپاهان صدرنشین هم در تبریز و در مصاف با گسترش فولاد یک بر یک متوقف شد. مشابه این نتیجه در سرانجام ملاقات دو تیم داماش گیلان و نفت تهران ثبت شد. ملاقات تیم های راه آهن برابر ملوان بندرانزلی، استقلال صنعتی خوزستان برابر سایپا و صبای قم مقابل فولاد خوزستان رقم خورد. در تنها ملاقات چهارشنبه شب هم پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مس کرمان را شکست داد.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77702

به "رونمایی از وزیر جدید و بازیکنی که از کما برگشت، قدرت نمایی آسمانخراش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از وزیر جدید و بازیکنی که از کما برگشت، قدرت نمایی آسمانخراش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید