روستاهای طرح توسعه هدف گردشگری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، ارغوان مهدی زاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در تبادل نظر با خبرگزاری ها گفت : روستاهای توسعه هدف گردشگری هم اکنون آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند .

روستاهای طرح توسعه هدف گردشگری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، ارغوان مهدی زاده درباره آماده بودن بعضی امکان در این روستاها شرح داد : این روستاها که در طرح بوشهر توریسم 2022 قرار گرفته اند در اغلب آنها امکانات رفاهی و پذیرایی برای مهمانان نوروزی فراهم شده است و مهمانان می توانند از ظرفیت های خانه های روستایی ، چادرهای برپا شده ، خانه های سنتی استفاده نمایند .

مهدی زاده ادامه داد : برنامه های متنوعی نیز در این روستاها برگزار می گردد که بصورت بومی و شامل بازی ها و موسیقی و اجرای سنت های مربوط به آن منطقه است .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر همچنین گفت : تمام سعی ما در اجرای این پروژه بر این اساس است که نوع پذیرایی هم بصورت بومی خود منطقه صورت پذیرد تا مهمانان تجربه یک زندگی یک روستایی را داشته باشند .

ارغوان مهدی زاده در سرانجام با اشاره به استقبال خوب از ظرفیت های بومگردی و طرح بوشهر توریسم گفت : امید داریم که این پروژه در آینده نزدیک شامل تمام روستاهای استان بوشهر گردد زیرا همه روستاهای این استان ظرفیت و تنوع خاصی برای جذب گردشگر دارند .

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37657

به "روستاهای طرح توسعه هدف گردشگری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای طرح توسعه هدف گردشگری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید