برنامه های هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب تشریح شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، برنامه های هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب را تشریح کرد.

برنامه های هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب تشریح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند گفت: هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب با هدف ایجاد انگیزه، شور، نشاط و همچنین معرفی قابلیت ها، توانمندی ها و در نهایت رونق و توسعه گردشگری منطقه از یکم تا سوم مرداد ماه سال جاری در شهر میناب برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه اولین جشنواره ساعت 18:30 با کارناوال شادی در میدان شهدا شروع می گردد، اضافه کرد: همچنین شب آیین با ویژه برنامه هایی شامل: جشن خانواده همراه با برنامه های فرهنگی، غرفه های کودک، صنایع دستی و صنایع تبدیلی و همچنین صندلی سنتی برای عکاسی یادگاری ساعت 21 در پارک آنامین میناب برگزار خواهد شد.

برومند در مورد برگزاری دومین روز جشنواره گفت: دومین روز جشنواره از ساعت 21 با عنوان شب نوا شامل آیین خانوادگی، موسیقی، نور و شادی و همچنین غرفه هایی برای بچه ها و صنایع دستی در پارک آنامیس برگزار می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره در روز سوم مرداد ماه در محل هتل صدف میناب با برگزاری مسابقه آشپزی، مسابقه نوستالژی و معرفی یکی از آیینها و سنت های منطقه به کار خود سرانجام می دهد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33302

به "برنامه های هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید