رایزن بازرگانی ترکیه در ایران از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، چنگیز گورسل رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران روز سه شنبه بهمراه حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد و با حضور در چهار واحد تولیدی و

رایزن بازرگانی ترکیه در ایران از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد

یکی از شرکتهای ترکیه ای مستقر در این ناحیه با توان تولیدی استان آشنا شد.

رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران در این بازدید اظهارامیدواری کرد با معرفی توانمندی های اقتصادی قزوین، سرمایه گذاران خارجی بیشتری از جمله از کشور ترکیه در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان حضور یابند.

وی در ادامه حجم مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی میان ایران و ترکیه را محدود دانست و خواستار افزایش آن شد و افزود: سرمایه گذاران ترکیه ای در بخش های مختلف راغب به حضور در این کشور هستند.

رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران اظهارداشت: آنکارا بدنبال توسعه و تقویت روابط اقتصادی خود با تهران است.

چنگیز گورسل ضمن بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین در زمینه تولید مواد غذایی و محصولات بهداشتی از نمایشگاه محصولات و توانمندی های صنایع کوچک استان قزوین واقع در این شهرک نیز بازدید کرد.

خانپور: 17 کشور خارجی در استان قزوین سرمایه گذاری کرده اند

در ادامه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره اینکه در حال حاضر 2 واحد تولیدی و 2 طرح صنعتی با مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای در شهرک صنعتی کاسپین مستقر هستند اظهارداشت: هم اکنون 17 سرمایه گذار خارجی از کشورهای کره جنوبی، لهستان، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، پاکستان و اردن در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعالیت می کنند.

خانپور یادآورشد: یک هزار و 327 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند که از این تعداد 842 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 22 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند که در آنها 25 هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی گفت: ظرفیت مناسبی برای افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری میان صنعتگران و بازرگانان قزوینی با کشور وجود دارد.

گورسل همچنین در این بازدید از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی زصنعتی استان نیز دیدن کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54341

به "رایزن بازرگانی ترکیه در ایران از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزن بازرگانی ترکیه در ایران از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید