راهنمای خرید تبلت با نمایشگر کوچکتر از 10 اینچ

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران- تبلت گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ یکی از پرطرفدار ترین مدل های بازار با صفحه نمایش کوچکتر از 10 اینچ است. گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ که یک سال قبل عرضه شد، الان 4.5 میلیون تومان فروخته می گردد. خرید تبلت هایی که صفحه نمایش کوچتر از 10 اینچ دارند، به خاطر تنوع محدود، کار راحتی نیست، اما بین همین مدل ها می گردد تبلت ایرانی F2 جی ال ایکس را 1.5 میلیون تومان خرید. در طرف مقابل iPad mini 8 که صفحه نمایش 8.3 اینچ دارد، تقریبا 15.5 میلیون تومان فروخته می گردد و گران ترین گزینه به شمار می رود.

راهنمای خرید تبلت با نمایشگر کوچکتر از 10 اینچ

راهنمای خرید تبلت با صفحه نمایش هشت تا 10 اینچ

به گزارش خبرنگاران، خرید تبلت با صفحه نمایش هشت تا 10 اینچ الان حداقل 2.5 میلیون تومان هزینه دارد. یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های بازار مدل ایرانی F8 جی ال ایکس است که ممکن است به وسیله بعضی از فروشنده ها کمتر از 2.5 میلیون تومان فروخته گردد. صفحه نمایش هشت اینچی، فضای 16 گیگابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات، حافظه موقت دوگیگابایتی، دوربین پنج مگاپیکسلی و باتری پنج هزار و 100 میلی آمپرساعت مهمترین ویژگی های این تبلت ایرانی و مقرون به صرفه قیمت است. با این حال فروشنده های موبایل و تبلت به خبرنگاران می گویند مدل گلکسی Tab A7 Lite الان در بازار هوادار بیشتری نسبت به رقبا دارد. مدلی که تقریبا یک سال پیش با رنگ های نقره ای و خاکستری وارد بازار شد و قیمت آن الان تقریبا 4.5 میلیون تومان است. وزن این تبلت تقریبا به 360 گرم می رسد. فضای ذخیره سازی اطلاعات و حافظه موقت آن به ترتیب 32 و سه گیگابایت است و سامسونگ در طراحی آن از تراشه مدیاتک MT8768T استفاده نموده است. دوربین هشت مگاپیکسل و باتری پنج هزار و 100 میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات این مدل پرفروش به شمار می رود. بین تبلت های هشت تا اینچی گران ترین مدل را باید iPad mini 8 بدانیم که ارزش آن در آخرین روز های شهریور سال جاری کمی بیش از 15 میلیون تومان است. حسگر 12 مگاپیکسل در بخش دوربین، تراشه پنج نانومتری Apple A15 و نمایشگر 8.3 اینچی و وزن 290 گرمی بخشی از مهمترین مشخصات iPad mini 8 است که 64 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات دارد و از حافظه موقت چهار گیگابایت بهره می برد.

راهنمای خرید تبلت با صفحه نمایش کوچکتر از هشت اینچ

خرید تبلت هایی که صفحه نمایش کوچکتر از هشت اینچ دارند بین 1.5 تا 4.5 میلیون تومان هزینه دارد. الان مقرون به صرفه ترین تبلت با این ویژگی مدل ایرانی جی ال ایکس F2 است که خرید آن حدود 1.5 میلیون تومان تمام می گردد. مقدار صفحه نمایش تبلت F2 جی ال ایکس هفت اینچ است، بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و 16 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات دارد. دوربین دو مگاپیکسلی و باتری دو هزار و 800 میلی آمیرساعت هم باعث می گردد انتظار زیادی از آن نداشته باشیم. تبلت Fire 7 آمازون بین مدل هایی که صفحه نمایش آن ها کمتر از هشت اینچ است، قیمت بیشتری دارد و فروشنده ها موبایل و فروشگاه های آنلاین آن را حدود 4.5 میلیون تومان می فروشند. مقدار صفحه نمایش تبلت Fire 7 آمازون هفت اینچ است. ظرفیت باتری و فضای ذخیره سازی اطلاعات آن به ترتیب دو هزار و 980 میلی آمپرساعت و 32 گیگابایت است و دوربین دو مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک MT8127 بخشی از دیگر مشخصات این تبلت به شمار می رود که از زمان عرضه آن بیش از پنج سال می گذرد. بین معدود تبلت هایی که صفحه نمایش کوچکتر از هشت اینچ دارند، مدل TAB M7 لنوو طبق حرف فروشنده های موبایل و تبلت فعلا فروش بیشتری دارد. مدلی که با رنگ خاکستری در بازار حضور دارد و قیمت آن تقریبا دو میلیون و 750 هزار تومان است. مهمترین ویژگی های تبلت TAB M7 لنوو صفحه نمایش هفت اینچ، دوربین دو مگاپیکسل، تراشه مدیاتک MT8765B، باتری سه هزار و 950 میلی آمپرساعت و وزن نیم کیلویی آن به شمار می رود.

انواع تبلت با صفحه نمایش کمتر از 10 اینچ

برند

مدل

سایز نمایشگر

دوربین

قیمت

جی ال ایکس

F8

هشت اینچ

پنج مگاپیکسل

2.5 میلیون تومان

سامسونگ

گلکسی Tab A7 Lite

8.7 اینچ

هشت مگاپیکسل

4.5 میلیون تومان

اپل

iPad mini 8

8.3 اینچ

12 مگاپیکسل

15.5 میلیون تومان

جی ال ایکس

F2

هفت اینچ

دو مگاپیکسل

1.5 میلیون تومان

آمازون

Fire 7

هفت اینچ

دو مگاپیکسل

4.5 میلیون تومان

لنوو

TAB M7

هفت اینچ

دو مگاپیکسل

دو میلیون و 750 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164406

به "راهنمای خرید تبلت با نمایشگر کوچکتر از 10 اینچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید تبلت با نمایشگر کوچکتر از 10 اینچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید