راموس امروز در تست های پزشکی پاری سن ژرمن؛ فردا اعلام رسمی

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع محبوب رئالی ها در آستانه تکمیل فرایند پیوستنش به پاری سن ژرمن است.

راموس امروز در تست های پزشکی پاری سن ژرمن؛ فردا اعلام رسمی

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس که اخیراً جدایی اش از رئال مادرید قطعی شد، در آستانه پیوستن به تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو واقع شده است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ این مدافع اسپانیایی امروز (سه شنبه) در تست های پزشکی پاری سن ژرمن حاضر می شود و سپس قرارداد دو ساله ای را با این باشگاه فرانسوی امضا خواهد کرد و خود را تا سال 2023 به پاریسی ها متعهد می کند.

نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید هم ضمن تأیید این خبر اعلام کرد؛ انتظار می رود راموس 35 ساله برای انجام تست های پزشکی پاری سن ژرمن امروز وارد شهر پاریس شود و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این باشگاه فرانسوی فردا به طور رسمی خبر به خدمت گرفتن او را اعلام خواهد کرد.

راموس که پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد، گفته می شود باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، میلان و حتی رم نسبت به جذبش علاقه مند هستند.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، به رئال برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

راموس در 671 بازی برای رئال به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154051

به "راموس امروز در تست های پزشکی پاری سن ژرمن؛ فردا اعلام رسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس امروز در تست های پزشکی پاری سن ژرمن؛ فردا اعلام رسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید