دیدار عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی غواصی با دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله سرگرمی، بوژانا استوجیک عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون غواصی صربستان به همراه فلمینگ هلم رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی وعبدالعزیز رزیک عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی ضمن حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دیدار کرد.

دیدار عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی غواصی با دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک, در ابتدای این دیدار شاهرخ شهنازی ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون غواصی صربستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای که برای برگزاری اولین سمینار بین المللی دانش افزایی غواصی به تهران سفر نموده است ابراز داشت: رشته غواصی با داشتن سواحلی زیبا در شمال و جنوب ایران از رشته های مورد علاقه جوانان ایرانی بوده و حضور 300 دانش پذیر در اولین سمینار بین المللی دانش افزایی غواصی که با حضور مدرسین دنیای برگزار گردد خود مبین علاقه جوانان ایرانی به این رشته است.

وی ادامه داد: فدراسیون نجات غریق و غواصی از بدو حضور ایلخان نوری عملکرد بسیاری خوبی داشته که جای تقدیر دارد و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از برگزاری دوره های ارتقا و آموزشی در رشته های مختلف با حضور مدرسین بین المللی دارد و از این حرکت در برگزاری دوره آموزشی فوق حمایت می نماید و امیدواریم مسئولین فدراسیون دنیای با خاطره ای خوش کشورمان را ترک نمایند.

شهنازی خطاب به عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای گفت: ورزش ایران خاطرات خوبی از مربیان و مدرسین صربستانی دارد به نوعی که در حال حاضر یکی از مربیان خوب این کشور در تیم ملی واترپلو مربیگری نموده و اتفاقاً بسیار مثمر ثمره بوده است به طوریکه در بازی های آسیایی موفق به کسب مدال شدیم و امیدوارم برای شما هم حضور در تهران که برای نخستین بار است که به این شهر سفر می کنید خاطره انگیز بوده و حتی فرصت داشته باشید بعد از اتمام سمینار از شهرهای دیگر ما دیدن کنید.

در ادامه خانم بوژانا استوجیک رئیس فدراسیون غواصی صربستان ضمن قدردانی از مهمان نوازی ایرانیان ابراز داشت: از اینکه به تهران سفر کردم بسیار خوشحالم و از حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون و رشته غواصی در داخل کشور و برگزاری چنین سمینارهایی تقدیر و تشکر می کنم و این مسئله ما را در برگزاری هر چه بهتر این کدوره ها دلگرم تر می نماید.

وی ادامه داد: غواصی از رشته های مفرح و بسیاری زیبایی است که در اکثر کشورهای دنیا که دارای سواحل هستند می توان انجام داد و اتفاقاً یکی از برنامه ها مهم فدراسیون دنیای حضور این رشته برای نخستین بار در بازی های المپیک 2024 است و قطعاً حمایت های کمیته های المپیک کشورها همچون شما که چنین نگاه مثبت و حمایت آمیزی دارید به ما در این زمینه یاری خواهد نمود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای غواصی در انتها ابراز داشت: شناخت نسبی از ورزش ایران دارم و می دانم در برخی رشته ها جزو قدرت های دنیای هستید و امیدوارم در غواصی بتوانید با برنامه های خوبی که فدراسیون تدارک دیده از قدرت های خوب این رشته شوید و بدون تردید برگزاری چنین کلاس های آموزشی قطعاً غواصی ایران را در رسیدن به این هدف یاری خواهد نمود.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5150

به "دیدار عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی غواصی با دبیرکل کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی غواصی با دبیرکل کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید