از گلف برای حضور در المپیک 2024 حمایت می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته ملی المپیک در مورد شرایط گلف ایران صحبت کرد.

از گلف برای حضور در المپیک 2024 حمایت می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم اختتامیه مسابقات کشوری با حضور رییس و سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

سیدرضا صالحی امیری در مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور گفت: از دیدن چهره های با اخلاق خانواده گلف احساس غرور و شادی دارم و خوشحالم که نیروهای لایقی در گلف داشتیم که امروز در کمیته ملی المپیک هستند. شما جمع سخت کوش و با انگیزه ای هستید. گلف اراده نموده که یک جهش داشته باشد و در المپیک 2024 بدرخشد.

وی تاکید نمود: ما به این باور هستیم که ورزش یک متن و یک حاشیه دارد. اراده وزارت و کمیته و فدراسیون ها بر این است که با ثبات و همدلی فضای ورزش در متن باشد. نظام یک نهاد ورزش و چند کانون دارد که جهت ورزش را دنبال می نماید. به شدت دنبال دیپلماسی ورزشی هستیم و 40 ملاقات داشتم . این کار را دنبال می کنیم تا فرصت های جدیدی در سطح دنیا برای کسب کرسی ایجاد کنیم. اجلاس بعدی شورای المپیک آسیا در تهران خواهد بود.

صالحی امیری توضیح داد: یک جریان سازی جدی برای دیپلماسی فرهنگی شروع کردیم تا کسب کرسی، کاهش فشار به ورزش و جذب امکانات و منابع اقتصادی را ببینیم. نیازمند نوسازی و بازسازی در تجهیزات ورزش قهرمانی هستیم. حمایت دولت و مجلس را داریم و دولت با همه ظرفیت خود به یاری ورزش آمده و شرایط ورزش با سال های قبل متفاوت است. 17 کمیسیون در کمیته ملی المپیک با حضور 170 نفر از نخبگان برای توسعه ورزش قهرمانی داریم.

وی اضافه نمود: باید با برنامه ریزی کمیت و کیفیت حضور زنان ورزشکار را برابر کنیم و باید در عمل ثابت کنیم که زنان توانمندی بالایی دارند و تبعیضی با مردان ندارند. با وزارت ورزش و پارالمپیک موزه ورزش را احداث کردیم و تاریخ شفاهی ورزش ایران در حال تدوین است . مسابقات دنیای ساحلی، مسابقات زمستانی و المپیک 2020 را در پیش داریم که امیدوارم ورزشکارانمان بدرخشند. ما و وزارت ورزش قول می دهیم از گلف حمایت کنیم چرا که می تواند با هزینه کم یک نسل را همراه خود کند اما باید زیر ساخت های آن فراهم گردد. ما حمایت می کنیم تا شما را در المپیک 2024 ببینیم.

همچنین عزیزی رییس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه ضمن خیر مقدم به رییس کمیته ملی المپیک گفت:

از همت و کوشش قهرمانان و ورزشکاران و مسئولین گلف استان ها تشکر می کنم که دو روز با شکوه را در گلف کشور رقم زدند. شاهد حضور بالاترین مقام المپیک در ضعیف ترین رشته المپیکی هستیم . گلف به تازگی به المپیک اضافه شده است. این پیامی برای ما و فدراسیون است که باید چشم انداز ما حضور در المپیک های آینده باشد.

وی تاکید نمود: ما در توکیو نمی توانیم حضور داشته باشیم چرا که طبق قوانین از پیش حذف شده هستیم، کوشش ها باید چند برابر گردد. امروز با شکوه است چرا که اکثر کسانی که در گلف بودند در این مراسم هستند. امروز معماران گلف ایران را در کنار خود داریم.

لازم به ذکر است :مسابقات قهرمانی کشور گلف آقایان رده سنی 18 تا 55 سال طى دوروز 14و 15مهر ماه با حضور 21تیم و 84بازیکن از سراسر کشور در زمین گلف مجموعه ورزشى انقلاب برگزار گردید.

در این مسابقات حسن کریمیان توانست با 143 ضربه طى دوروز رقابت براى شانزدهمین سال متوالى قهرمان مسابقات قهرمانى کشور گلف آقایان گردد

همچنین سجاد کرمپور و ابراهیم نورى با 145ضربه و انجام پلى آف به ترتیب نفرات دوم و سوم این دوره از مسابقات شدند.

همچنین هیات گلف استان خوزستان با 450ضربه مقام نخست تیمى راکسب کرد و هیات گلف استان تهران با 465ضربه و هیات گلف لرستان با484ضربه مقام دوم و سوم تیمى را از آن خود کرد ند.

گلستان با 519ضربه به مقام چهارم و آذربایجان شرقى با 523ضربه مقام پنجم را از آن خود کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50952

به "از گلف برای حضور در المپیک 2024 حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گلف برای حضور در المپیک 2024 حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید