دستاورد های 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021) عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پارک علم و فناوری گلستان از حضور 9 هسته و واحد فناور عضو پارک علم و فناوری گلستان در دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021) اطلاع داد.

دستاورد های 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021) عرضه می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به حضور 9 هسته و واحد فناور این استان در دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021)، گفت: این نمایشگاه به شیوه نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش های حضوری و مجازی در فضایی باز از 28 تا 31 اردیبهشت در گرگان برگزار می گردد.

غفاری اضافه نمود: حضور در اینوتکس 2021 از سال گذشته با برنامه ریزی های دقیق در تقویم نمایشگاهی سال 1400 این پارک گنجانده شده بود و از مهم ترین اهداف نمایشگاهی امسال پارک علم و فناوری گلستان به شمار می رفت.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس یک رویداد بین المللی منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک علم و فناوری پردیس برگزار می گردد، به دلایل حضور پارک گلستان در این نمایشگاه اشاره نمود و اضافه نمود: یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات با توجه به حضور هزاران بازدیدکننده و سیاستگذاران حوزه نوآوری، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها، قرارگیری در کانون توجه رسانه ها و سرمایه گذاران، آشنایی با آخرین تغییرات تکنولوژی و دستاورد های نوآوری منطقه و نیز آموزش و یادگیری آخرین استراتژی های سرمایه گذاری و کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب نظران ملی و بین المللی از مهم ترین دلایل تشویق حضور پررنگ استارتاپ ها و واحد های فناور پارک گلستان در این نمایشگاه بوده است.

غفاری اعلام کرد: خوشبختانه با کوشش های صورت گرفته تعداد یک غرفه به مساحت 48 مترمربع در سالن شماره 5 این نمایشگاه توسط پارک اخذ که به صورت رایگان در اختیار 9 استارتاپ فعال عضو پارک علم و فناوری گلستان قرار داده شده است.

وی گفت: استارتاپ های سایرا، کاخ، دایه پلاس، گلستانی ها، زورکس، انجیلو، وت وان و موربیت عضو مرکز رشد جامع گرگان و استارتاپ آرت سین به عنوان تنها نماینده مرکز رشد شرق استان در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد های خود خواهند پرداخت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144347

به "دستاورد های 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021) عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX 2021) عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید