درخواست مجدد قطر از شورای همکاری خلیج فارس، حمد بن جاسم: طرح ایران را جدی بگیرید

به گزارش مجله سرگرمی، قطر بار دیگر از کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس خواست طرح صلح جمهوری اسلامی ایران را جدی بگیرند.

درخواست مجدد قطر از شورای همکاری خلیج فارس، حمد بن جاسم: طرح ایران را جدی بگیرید

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت فرصتی به وجود آمده که شاید تکرار نگردد، کشورهای شورای همکاری باید این فرصت را غنیمت شمرده و از دست ندهند.

وی اضافه نمود: همچنان که پیغام هایی را از سوی ایران به کشورهای شورای همکاری برای شروع گفت وگوی جدی زیر نظر سازمان ملل می شنویم، من معتقدم این فرصت مهمی است که کشورهای عضو شورای همکاری کاملاً با مسئولیت پذیری آن را آنالیز نمایند و دو طرف باید تمام نگرانی های خود را به وضوح به روی میز گفت وگو قرار داده تا به تفاهم و توافقی دست یابند و وضعیت متشنج منطقه خلیج (فارس) حداقل از سوی اهل و ساکنانش آرام و عادی گردد.

وی در توئیت دیگری نوشت: این فرصت ممکن است تکرار نگردد، اگر توافقی میان ایران و آمریکا به دست آید، دیگر آن مسئله برای ایران ضرورتی نخواهد داشت، بنابراین مهم است که با مسئولیت پذیری و ارزیابی این وضعیت عمل کنیم، کشورهای عضو شورا نباید سیاست خود را با تکیه بر وضعیت موجود میان آمریکا و ایران اتخاذ نمایند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47943

به "درخواست مجدد قطر از شورای همکاری خلیج فارس، حمد بن جاسم: طرح ایران را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجدد قطر از شورای همکاری خلیج فارس، حمد بن جاسم: طرح ایران را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید