دانشگاه ها به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار باشند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ها باید به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار و در آمد اختصاصی باشند.

دانشگاه ها به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار باشند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، آقای دکتر سید فردین تقی زاده در شصت و هشتمین اجلاس سراسری معاونان دانشجویی دانشگاه ها که به صورت برخط برگزار گردید با اشاره به اینکه علاوه بر بودجه اختصاصی دانشگاهها، سازمان امور دانشجویان هم از محل عایدی های اختصاصی خود به دانشگاه ها یاری اقتصادی می نماید گفت: این یاری ها جوابگوی هزینه های دانشگاه ها نیست و افزایش اعتبار سرانه دانشجویی در بودجه یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونان دانشجویی در برابر خواسته های دانشجویان جوابگو هستند تفکیک بودجه خدمات رفاهی دانشجویی از بودجه کل دانشگاه در لایحه بودجه یک ضرورت است.

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات حوزه دانشجویی در بخش رفاهی، تغذیه، خوابگاه، ورزش، مشاوره گفت: علاوه بر افزایش بودجه سنواتی، دانشگاه ها باید به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار عایدی اختصاصی از محل فعالیت های پژوهشی، فناوری و بعلاوه ظرفیت فضا های ورزشی برای پوشش مناسب هزینه ها باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159035

به "دانشگاه ها به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها به فکر ایجاد منابع اقتصادی پایدار باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید