داداشی: بهره برداری از راه آهن ایران و جمهوری آذربایجان به ایجاد اشتغال در آستارا یاری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بیکاری در حوزه انتخابیه خود گفت: بهره برداری از پروژه راه آهن آستارا - آستارای ایران و آذربایجان به ایجاد اشتغال در این شهرستان یاری می نماید.

داداشی: بهره برداری از راه آهن ایران و جمهوری آذربایجان به ایجاد اشتغال در آستارا یاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، ولی داداشی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) اظهار کرد: شهرستان آستارا با فرهنگ و ادبش شناخته شده و دارای شناسنامه علمی در سازمان های بین المللی است.

این شهرستان همچنین شهدایی را تقدیم کشور نموده و مفاخر علمی و فرهنگی بسیاری دارد. ضمن این که جاذبه های طبیعی بسیاری در شهرستان آستارا وجود دارد و بازار و گمرک و صیادی نقش مهمی در صنعت گردشگری تهران دارند که متاسفانه مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیکاری یک معضل ملی است و جوانان آستارا هم از آن رنج می برند ادامه داد: آستارا ظرفیت هایی دارد که اگر اندک توجهی به آن گردد بیکاری به حداقل خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ما صاحب اولین اسکله خصوصی در کشور هستیم، اما دولت به تعهدات خود در راستای توسعه اسکله بندر آستانه عمل ننموده است؛ ضمن این که اگر دولت اندک نگاهی به بارانداز راه آهن آستارا - آستارای ایران و جمهوری آذربایجان داشته باشد این پروژه مهم تا انتها امسال به بهره برداری خواهد رسید و به ایجاد اشتغال در شهرستان آستارا یاری می نماید.

داداشی با بیان این که راه آهن قزوین - رشت و رشت به آستارا از پروژه های مهمی است که مردم منتظر بهره برداری از آن هستند توضیح داد: صادر کنندگان شهرستان آستارا از عدم وصول جوایز صادراتی در گذشته از دولت محترم گلایه مند هستند. ضمن این که عدم حمایت از صنعت صیادی و شیلات از دیگر گلایه های مردم آستارا است . همچنین ورزشکاران و ورزش دوستان از کمبود امکانات ورزشی گلایه دارند و انتظار ویژه ای از وزارت ورزش در این زمینه دارند.

نماینده مردم آستارا در انتها با تاکید بر لزوم حمایت دولت از بخش خصوصی این کار را تنها راهکار معضل ملی بیکاری بیان کرد: تعریض جاده آستارا به اردبیل و تعریض بازار لوندویل که در طرح وزارت راه مورد بی مهری قرار گرفته از دیگر خواسته های مردم آستارا است.

balio.ir: بالیو | مجله اخبار صنعت گردشگری

baliro.ir: تور بالی ارزان قیمت | تور اندونزی ، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بالی اندونزی

baham1.ir: مجله باهام | مجله تفریحی و سرگرمی دورهمی، با هم شاد باشیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72928

به "داداشی: بهره برداری از راه آهن ایران و جمهوری آذربایجان به ایجاد اشتغال در آستارا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داداشی: بهره برداری از راه آهن ایران و جمهوری آذربایجان به ایجاد اشتغال در آستارا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید