خواهر تتلو بازداشت شد، علت، بیوگرافی و واکنش تتلو

به گزارش مجله سرگرمی، بهمن بابازاده؛خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیت اظهار داشت نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد.

خواهر تتلو بازداشت شد، علت، بیوگرافی و واکنش تتلو

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

شایانیوز: نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد.

واکنش تتلو به دستگیری خواهرش

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصود خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا دریافت خواهرش اظهار نگرانی کرد.

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد شرایط زنان خوانده بود. البته معین نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست. نیروی انتظامی هنوز به خبر بازداشت خواهر تتلو واکنشی نشان نداده است.

بیوگرافی خواهر تتلو؛ نسیم مقصودلو

خانم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر پیروز و با هوشی می باشد.

نسیم مقصودلو از دو سال پیش وارد خوانندگی شده و تا به امروز چند آهنگ نیز منتشر کرده و اکنون با خبر بازداشت و دسیتگیری تو در مراسم خصوصی گویا ایسان بطور حرفه ای موسیقی را دنبال میکرده است. چندی پیش کلیپی از نسیم مقصودلو منتشر شده که با چادر و کبودی صورت آهنگی در مورد زنان می خواند.

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می کرد و با صدای بلند داد می زد.

واکنش کاربران به دستگیری خواهر تتلو

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91840

به "خواهر تتلو بازداشت شد، علت، بیوگرافی و واکنش تتلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر تتلو بازداشت شد، علت، بیوگرافی و واکنش تتلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید