حضور یکی از نمایندگان مجلس در اردوی ذوب آهنی ها پیش از مصاف با پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، پیش از دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، نماینده اصفهان در مجلس و مدیران ارشد اسپانسر این باشگاه در اردوی شاگردان منصوریان حضور یافتند.

حضور یکی از نمایندگان مجلس در اردوی ذوب آهنی ها پیش از مصاف با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، در شرایطی که تیم ذوب آهن اصفهان امروز (سه شنبه) به مصاف تیم پرسپولیس می رود، شب گذشته پوربافرانی، نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران ارشد اسپانسر ذوب آهن در جمع بازیکنان این تیم حضور یافته و گفت وگوی صمیمانه و انرژی بخشی با آنها داشتند.

پوربافرانی، نماینده مردم نایین و عضو فراکسیون ورزش و کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی در جمع ذوب آهنی ها گفت: ورزش احتیاج مبرم زندگی امروز است و ما به عنوان نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی موظف هستیم تا تمام توان خود را در حمایت از تیم ورزشی ذوب آهن که توانسته طی پنج سال گذشته افتخارات زیادی در سطح کشور و آسیا کسب کند، به کار ببندیم.

وی با تأکید بر اینکه ما برای این باشگاه ریشه دار و اصیل ارزش بسیاری قائل هستیم، گفت: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همواره در سطح کشور و آسیا افتخار آفرین بوده و سعی خواهیم کرد تا حمایت های مادی معنوی از فرهنگ ورزش داشته باشیم.

پوربافرانی همچنین با صحبت صمیمانه با بازیکنان این تیم، ضمن ارزشمند دانستن مدیرعامل و سرمربی باتجربه و مدبری در این تیم، ابراز امیدواری کرد تا در نیم فصل دوم، تیم ذوب آهن با موفقیت های پی درپی، در صندلی اصلی خود قرار بگیرد.

همچنین هاشمی و اخوان به عنوان اسپانسر تیم ذوب آهن در بازی با پرسپولیس که در این جمع صمیمی و دوستانه حضور یافته بودند، با تأکید بر توانمندی های تیم ذوب آهن، برای کسب نتیجه عالی در این بازی ابراز امیدواری کردند. اخوان گفت: سرمربی ذو ب آهن، علیرضا منصوریان، یک ورزشکار افتخارآفرین ملی است که می تواند این تیم را به نتایج خوبی برساند و ما می دانیم که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یکی از بهترین باشگاه های ایران است و خوشحالیم که می توانیم به عنوان یک یار در کنار این باشگاه باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ذوب آهن حضور داشتند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7560

به "حضور یکی از نمایندگان مجلس در اردوی ذوب آهنی ها پیش از مصاف با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یکی از نمایندگان مجلس در اردوی ذوب آهنی ها پیش از مصاف با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید