رضا شاهرودی: طرفداران پرسپولیس هیچ وقت استانکو را فراموش نمی نمایند، او در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت

به گزارش مجله سرگرمی، رضا شاهرودی، مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از استانکو پوکله پوویچ پرداخت و او را یکی مربی تأثیرگذار در تاریخ این باشگاه دانست.

رضا شاهرودی: طرفداران پرسپولیس هیچ وقت استانکو را فراموش نمی نمایند، او در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت

رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد درگذشت استانکو پوکله پوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: ما در اردن این خبر را شنیدیم. باید بگویم که این یکی از تلخ ترین خبرهایی بود که شنیدم. استانکو در پرسپولیس عملکردی فوق العاده داشت و همه بازیکنانی که شاگردش بودند، خاطرات خوبی از کار کردن با این مربی دارند. استانکو در پرسپولیس ردپای خوبی از خودش برجا گذاشت و طرفداران هیچ وقت او را فراموش نمی نمایند. استانکو یکی از بهترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس است و خدمت زیادی به این باشگاه کرد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که استانکو او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می دانست، تأکید کرد: استانکو همیشه به من لطف داشت. این مربی در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت و چیزهای زیادی از استانکو یاد گرفتم. متأسفانه استانکو در چند سال اخیر بیمار بود و حالا هم در کنار ما نیست. یاد این مربی همیشه در ذهن پرسپولیسی ها می ماند.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در مورد آخرین وضعیت این تیم هم توضیح داد: برای بازی با اردن در این کشور هستیم و همه چیز خوب پیش می رود. بازی های دوستانه قطعاً به پیشرفت فنی تیم امید یاری می نماید و امیدوارم که در بازی با اردن هم نمایش خوبی داشته باشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8965

به "رضا شاهرودی: طرفداران پرسپولیس هیچ وقت استانکو را فراموش نمی نمایند، او در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا شاهرودی: طرفداران پرسپولیس هیچ وقت استانکو را فراموش نمی نمایند، او در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید