حضور دو فیلم از شهرام مکری در جشنواره فیلم های عجیب

به گزارش مجله سرگرمی، بیست و چهارمین جشنواره فیلم عجیب از 14 تا 25 شهریور در مرکز فرهنگی معتبر فروم دزیماژ پاریس با نمایش فیلم های لارنس فون تریه و اریک پاپ برگزار می گردد. برنامه فوکوس بر سینمای شهرام مکری با نمایش دو فیلم ماهی وگربه و هجوم با حضور این کارگردان در این جشنواره برپا خواهد شد.

حضور دو فیلم از شهرام مکری در جشنواره فیلم های عجیب

به گزارش خبرنگاران، شرکت فرانسوی دامند فیلم با انتشار این خبر و رونمایی از پوستر فرانسوی هجوم خبر از اکران فیلم در فرانسه از تاریخ 31 اکتبر داده است.

این شرکت همچنین توزیع ویدیویی فیلم ماهی وگربه را در فرانسه از همان تاریخ آغاز خواهد نمود. مکری با حضور در این فستیوال قرار است در برنامه های مقدماتی این اکران هم حضور یابد.

فیلم سینمایی هجوم اولین نمایش بین المللی خود را از فستیوال برلین اغاز کرد و تا کنون در جشنواره های مختلف دیگری به نمایش درآمده است.

این فیلم محصول کانون ایران نوین است و به تهیه کنندگی سپهرسیفی ساخته گردیده است.کمپانی مستقل های ایرانی به مدیریت محمداطبایی پخش بین المللی آن را برعهده دارد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2554

به "حضور دو فیلم از شهرام مکری در جشنواره فیلم های عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دو فیلم از شهرام مکری در جشنواره فیلم های عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید