حذف ستاره ها و تکمیل شدن نیمه نهایی کنفرانس شرق در NBA

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا اوکلاهاما سیتی در شب درخشش راسل وست بروک حذف شد و با این فصل خداحافظی کرد.

حذف ستاره ها و تکمیل شدن نیمه نهایی کنفرانس شرق در NBA

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا امروز (چهارشنبه) ادامه یافت و در جریان این مسابقات چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی کنفرانس شرق معین شدند و در کنفرانس غرب نیز اوکلاهاما سیتی حذف شد.

در دیدارهای امروز اوکلاهاما سیتی که برابر پورتلند به دردسر افتاده بود، در پنجمین پیکار تن به شکست داد و در نهایت 4 بر 1 باخت و حذف شد. در این دیدار پورتلند با درخشش دامیان لیلارد توانست 118 بر 115 حریفش را شکست دهد و اولین تیمی نام بگیرد که به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود می نماید.

لیلارد در این دیدار ستاره میدان بود و 50 امتیاز کسب کرد اما شوت سه امتیازی او از میانه زمین بود که درخشش را تکمیل کرد و باعث برد تیمش شد. او در یک ثانیه مانده به خاتمه مسابقه تقریبا از میانه زمین سه امتیاز برای پورتلند کسب کرد.

در طرف مقابل راسل وست بروک ستاره اوکلاهاما با 29 امتیاز، 11 ریباند و 14 پاس منجربه گل تریپل دبل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود اما درخشش این بازیکن در کنار 36 امتیاز پائول جرج برای برد اوکلاهاما کافی نبود و این تیم حذف شد.

در دیگر دیدار برگزار گردیده، دنور ناگتز تیم دوم کنفرانس غرب برابر سن آنتونیو صف آرایی کرد و 108 بر 90 حریفش را شکست داد و 3 بر 2 از این حریف پیش افتاد. رقابت دو تیم بسیار پایاپای است و باید دید آیا دنور به نیمه نهایی صعود می نماید یا در بازی بعدی کار برابر می گردد.

در دیگر دیدارهای برگزار گردیده که در کنفرانس شرق برگزار گردید، فیلادلفیا با درخشش جوئل امبیدی توانست 122 بر 100 بروکلین را شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر 1 پیروز میدان گردد و به نیمه نهایی صعود کند.

سپس تورنتو 115 بر 96 از سد اورلاندو گذشت و با پیروزی 4 بر 1 به نیمه نهایی رسید و حریف فیلادلفیا شد.

ورزشی**9219**9129

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20746

به "حذف ستاره ها و تکمیل شدن نیمه نهایی کنفرانس شرق در NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف ستاره ها و تکمیل شدن نیمه نهایی کنفرانس شرق در NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید