رقابت سه تیم برای رسیدن به پلی آف NBA

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - با اینکه تکلیف کنفرانس غرب در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تعیین شده اما رقابت در کنفرانس شرق ادامه دارد. سه تیم در کوشش هستند تا به پلی آف صعود نمایند.

رقابت سه تیم برای رسیدن به پلی آف NBA

به گزارش خبرنگاران، تنها دو روز تا سرانجام مرحله مقدماتی رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا باقی مانده و وضعیت هشت تیم راه یافته به مرحله پلی آف در کنفرانس غرب تعیین شده اما رقابت در کنفرانس شرق همچنان ادامه داد. هم اکنون سه تیم در کنفرانس شرق شانس صعود به پلی آف دارند و رقابت خود در دو روز آینده این مسابقات برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد.

در رده بندی کنفرانس شرق دیتروید، شارلوت و میامی هشتم، نهم و دهم هستند و رقابتشان برای رسیدن به پلی آف ادامه دارد. وضعیت هفت تیم اول تعیین است و تنها یک تیم از این سه تیم مجوز حضور در مرحله پلی آف را کسب می نماید.

در کنفرانس شرق، میلواکی، تورنتو، فیلادلفیا، بوستون، ایندیانا، بروکلین و اورلاندو به عنوان هفت تیم اول به پلی آف صعود نموده اند و وضعیت تیم هشتم نیز در 2 روز باقی مانده مرحله مقدماتی تعیین می گردد. کلیولند از جمله تیم هایی است که نتوانست در این کنفرانس به پلی آف برسد.

نکته جالب توجه صعود بروکلین به پلی آف لیگ NBA بود. این تیم بعد از فصل 2014 - 2015 به این مرحله نرسیده بود.

در کنفرانس غرب لیگ وضعیت هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی تعیین شده است. گلدن استیت، دنور، هیوستون، پورتلند، یوتا، اوکلاهاما سیتی، سن آنتونیو و لس آنجلس کلیپرز به پلی آف صعود نموده اند. لس آنجلس لیکرز هم با لبرون جیمز از رسیدن به پلی آف این کنفرانس بازماند.

ورزشی**9219**2024

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18593

به "رقابت سه تیم برای رسیدن به پلی آف NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سه تیم برای رسیدن به پلی آف NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید