باختی دیگر برای ستاره های اوکلاها در پلی آف NBA

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- درخشش ستاره های تیم بسکتبال اوکلاهاما بازهم نتوانست مانع باخت این تیم در دیدار دوم پلی آف باشد. حالا پورتلند با نتیجه 2 بر صفر از حریفش پیش است و به صعود به نیمه نهایی امیدوار شده است.

باختی دیگر برای ستاره های اوکلاها در پلی آف NBA

به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز ادامه پیدا کرد که در جریان این مسابقات اوکلاهاما برای دومین بار برابر پورتلند باخت و دنور که یکی از مدعیان کنفرانس غرب است توانست رقابتش با سن آنتونیو را برابر کند.

در جریان این مسابقات اوکلاهاما برای دومین بار برابر پورتلند به میدان رفت و در این مسابقه نیز با نتیجه 114 بر 94 باخت و 2 بر صفر از حریفش عقب افتاد. در این مسابقه راسل وست بروک بازهم برای اوکلاهاما درخشید کارش را با 14 امتیاز، 9 ریباند و 11 ریباند تمام کرد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. پائول جرج هم 28 امتیاز و 8 ریباند داشت اما برای برد کافی نبود. در طرف دیگر دامین لیلارد ستاره پورتلند شد و با 29 امتیاز و 6 پاس بهترین بازیکن نام گرفت.

دنور و سن آنتونیو نیز دومین مسابقه خود را برگزار کردند که دنور با درخشش نیکولا جوکیچ 114 بر 104 حریفش را مغلوب کرد و شکست در مسابقه نخست را جبران کرد. جوکیچ 21 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس منجربه گل داشت.

در سومین مسابقه نیز تورنتو 111 بر 82 اورلاندو را برد تا رقابت این دو تیم نیز یک بر یک برابر گردد.

در جریان دیدارهای امروز اخبار جالبی هم در رسانه های ورزشی درباره لیگ NBA منتشر شد. اتفاق جالب واکنش کوین دورانت و کلی تامسون دو ستاره تیم گلدن استیت به سوال خبرنگاران درباره احتمال جدایی شان از این تیم بود. رسانه ها اعلام نموده اند که این دوبازیکن در واکنش به این سوال دستپاچه شده اند که این نشان می دهد احتمال سرانجام همکاری آنها با مدافع عنوان قهرمانی بعد از این فصل زیاد است.

ورزشی**9219**9118**

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19860

به "باختی دیگر برای ستاره های اوکلاها در پلی آف NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باختی دیگر برای ستاره های اوکلاها در پلی آف NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید