8 تیم برتر لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- با چهارمین پیروزی دنور برابر سن آنتونیو تکلیف آخرین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب و در مجموع 8 تیم اول این فصل از لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا موسوم به NBA تعیین شد.

8 تیم برتر لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین مسابقه مرحله پلی آف، دنور و سن آنتونیو برای هفتمین بار به مصاف هم رفتند که در سرانجام دنور به سختی از سد سن آنتونیو گذشت و 90 بر 86 به رجحان رسید تا در نهایت 4 بر 3 برنده باشد و به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود کند. در این مسابقه نیکولا جوکیچ سنتر توانمند دنور ستاره میدان بود و با کسب 21 امتیاز، 15 ریباند و 10 پاس منجربه گل تریپل دبل کرد و نقش اصلی برد تیمش را ایفا کرد.

امروز یکشنبه رقابت های مرحله نیمه نهایی نیز شروع شد که در کنفرانس شرق دو تیم فیلادلفیا و تورنتو به مصاف هم رفتند که نماینده بسکتبال کانادا در NBA پیروز این میدان شد. تورنتو در این دیدار با درخشش کاوی لئونارد حریفش را مغلوب کرد. لئونارد 45 امتیاز و 11 ریباند داشت و مثل یک فوق ستاره بود. برای فیلادلفیا نیز جیمی باتلر و جوئل امبیدی ستاره های این تیم شبی کم فروغ را پشت سر گذاشتند.

رقابت های مرحله نیمه نهایی دو کنفرانس لیگ NBA شروع شده و حالا 8 تیم برای کسب قهرمانی در این دو قسمت و رسیدن به فینال فصل کوشش می نمایند.

در کنفرانس غرب گلدن استیت با هیوستون و دنور با پورلتند مسابقه می دهند و در کنفرانس شرق نیز میلواکی برابر بوستون به میدان می رود و تورنتو و فیلادلفیا باهم پیکار می نمایند.

ورزشی**9219**1067**

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21259

به "8 تیم برتر لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تیم برتر لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید