جنارو گتوسو: باید ارزش هایمان را نشان دهیم، مشکل باکایوکو با تیم حل شد

به گزارش مجله سرگرمی، جنارو گتوسو هدفش در میلان را رساندن این تیم به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می داند.

جنارو گتوسو: باید ارزش هایمان را نشان دهیم، مشکل باکایوکو با تیم حل شد

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا در هفته سی و پنجم رقابت های سری A ایتالیا از هدف بزرگش در روسونری صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: باید در مواقع سخت، مسئولیت قبول کنیم. 4 روز در میلانلو کنار هم بودیم و حالا همه احساس صمیمیت بیشتری داریم. امروز تولد ماتیا کالداراست و به او تبریک می گوییم. با آغوش باز منتظر بازگشتش به ترکیب هستیم. در حال حاضر می خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا برویم و اولویت قراردادم نیست. فعلا هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد. تنبیه بازیکنان تصمیم سختی بود اما قوانینی داریم که باید از آن پیروی کنیم. بولونیا در فرم خوبی واقع شده است.سرمربی این تیم خون تازه ای تزریق نموده، سبک بازی بولونیا را تغییر داده و سرعتی خوبی در تیم به وجود آورده است. وظیفه داریم سبک بازی خودمان را دیکته کنیم و نمایش شجاعانه ای داشته باشیم.

او در ادامه اضافه نمود: مشکل ما با باکایوکو حل شد واو از همه اعضای تیم عذرخواهی کرد. رومانیولی هم روز پس از بازی، به دفتر من آمد و بابت اخراج عذرخواهی کرد. بازیکنان همواره در زمین بهترین کوشش خودشان را نشان داده اند. همواره می دانیم چگونه واکنش نشان دهیم و برگردیم. انتظار دارم به فرم خوبمان برگردیم.کونتی دیروز در تمرینات حضور داشت. در بازی های آینده سعی می کنیم ارزشمان را نشان دهیم و بگوییم زنده هستیم.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22342

به "جنارو گتوسو: باید ارزش هایمان را نشان دهیم، مشکل باکایوکو با تیم حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: باید ارزش هایمان را نشان دهیم، مشکل باکایوکو با تیم حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید