کونته: درهای آتزوری همواره به روی پیرلو باز است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید شک دارد که هافبک تیم فوتبال یوونتوس فوتبال ملی را کنار بگذارد و اینکه همواره روی او به عنوان یکی از مهره هایش حساب می نماید.

کونته: درهای آتزوری همواره به روی پیرلو باز است

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه در واکنش به حدس هایی که درباره احتمال بازنشسته شدن آندره آ پیرلو در رده ملی و جدایی وی از تیم ملی ایتالیا وجود دارد، گفت: من فکر نمی کنم که پیرلو فعلاً به ترک تیم ملی فکر کند. او به من چیزی راجع به این موضوع نگفته است. می دانم که او انگیزه و اشتیاق فراوانی برای فوتبال بازی کردن دارد، درست مانند یک بچه. پیرلو شخصیت محبوبی دارد و بازیکنی باکیفیت است که من همواره روی او حساب می کنم.

در خصوص کونته و آینده او شایعاتی منتشر شده است از جمله اینکه چند باشگاه از جمله میلان به او پیشنهاد همکاری داده اند اما او که مردانش آدینه این هفته در مرحله مقدماتی یورو 2016 میهمان کرواسی هستند، این شایعه را تکذیب کرد و گفت: شایعاتی درباره پیوستن من به چند باشگاه منتشر شده است اما من هرگز به ترک آتزوری فکر ننموده ام. در خصوص بازی با کرواسی هم باید بگویم، کرواسی تیم بسیاری خوبی است اما ما می خواهیم یک بازی فوق العاده را برابر این تیم انجام دهیم.

کونته ادامه داد: ما می توانیم کارمان را بر پایه سیستمی قدرتمند که 2-5-3 است، شروع کنیم. در چند روز گذشته ما روی دو سیستم بازی غیر از سیستمی که قرار است با آن برابر کرواسی بازی کنیم، کار نموده ایم که ممکن است در آینده به دردمان بخورند. من می خواهم استفان الشعراوی را در پستی قرار دهم که بتواند نشان دهد چه کارهایی از دست او برمی آید. سیستم 3-3-4 برای آنتونیو کاندروا، سیستمی فوق العاده است اما نباید لورنزو اینسینیه را هم از یاد برد. ما باید فاکتور غیرقابل پیش بینی بودن را هم در نظر داشته باشیم.

کونته سپس اعتراف کرد که عملکرد درخشان تیم پیشین اش، یوونتوس در رقابت های داخلی که فاتح سری A و جام حذفی شد و در اروپا که نایب قهرمان لیگ قهرمانان شد، او را غافلگیر نموده است.

وی مطرح نمود: من از کیفیت و قدرتی که یوونتوس دارد مطلع بودم اما فکر می کردم دو یا سه سال دیگر طول بکشد تا یووه به چنین جایگاهی در رقابت های اروپایی برسد. بگذارید اینطور بگویم که یوونتوس مرا غافلگیر کرد اما من می دانستم که ماسیمیلیانو آلگری می تواند با یووه نتیجه بگیرد. مدیران باشگاه نیز مانند آلگری شایسته تمجید هستند، چون تیم شان فصل فوق العاده ای داشت.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58781

به "کونته: درهای آتزوری همواره به روی پیرلو باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: درهای آتزوری همواره به روی پیرلو باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید