جنارو گتوسو: از حرفه ای گری خبرنگاران سپاسگزارم، اگر به لیگ قهرمانان صعود نکنیم بعضی خبرنگاران را با لگد می زنم!

به گزارش مجله سرگرمی، جنارو گتوسو به خوبی تیمش و رقیبی به نام اسپال را می شناسد.

جنارو گتوسو: از حرفه ای گری خبرنگاران سپاسگزارم، اگر به لیگ قهرمانان صعود نکنیم بعضی خبرنگاران را با لگد می زنم!

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در فصل جاری رقابت های سری A ایتالیا از مخاطرات رقیبی به نام اسپال سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: اسپال را بسیار خوب می شناسم. وقتی در سری C بودم، مقابل آن ها قرار گرفتم. با سمپلیجی سال هاست که صحبت می کنم. اسپال بال های سرعتی دارد و تیمی بزرگ است. باید با تمام قوا حمله کنیم و فقط روی پیروزی تمرکز کنیم. تیمم از بازیکنانی شگفت انگیز تشکیل شده و باید بگویم قدردان آن ها هستم. هر اتفاقی بیفتد، نظرم در این خصوص عوض نخواهد شد.

او در ادامه اضافه نمود: قبل از بازی، چه مدیران چه بازیکنان و چه من، فقط و فقط برای پیروزی مقابل اسپال تمرکز نموده ایم. واقعا تحت تاثیر این ذهنیت حاکم بر میلان قرار گرفته ام. فقط بازی خودمان مهم خواهد بود. اسپال برای پیروزی کوشش خواهد نمود چون بین جایزه یازدهم و دوازدهم شدن فاصله زیادی وجود دارد. مقابل فروزینونه 60 هزار تماشاگر بودند اما نیمه اول بد بازی کردیم و پنالتی هم دادیم. با همه صحبت کردم و گفتم دیگر اجازه نداریم چنین نمایشی را نشان دهیم. آباته واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. هنوز هم افسوس می خورم چون در برخی بازی ها می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. طرفداران ما خارق العاده هستند. وقتی در مجموع یک فصل بیش از یک میلیون طرفدار به تماشای بازی می آیند، فقط باید تشکر کنیم. طرفداران لایق بهترین ها هستند و باید جواب لطفشان را بدهیم. باشگاه اول فصل مرا مجبور نکرد به لیگ قهرمانان صعود کنیم. فقط از من خواستند کوشش کنم اما اگر فردا شب به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم، شاید ریشم را بتراشم! تمرین دادن میلان یک رویاست و من می خواهم این رویا ادامه داشته باشد. ببخشید که گاهی کنترلم را از دست دادم اما این بخشی از شخصیت من است. از حرفه ای گری شما خبرنگاران سپاسگزارم. گاهی البته اطلاعات غلطی نوشتید اما خب اشکالی ندارد چون این هم بخشی از شغل شماست. فردا خواهیم دید به لیگ قهرمانان اروپا می رویم یا با ناامیدی به قطار برمی گردیم. اگر به قطار تیم برگشتیم و برخی از شما خبرنگاران را آنجا دیدم، با لگد بیرونتان خواهم کرد!

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25232

به "جنارو گتوسو: از حرفه ای گری خبرنگاران سپاسگزارم، اگر به لیگ قهرمانان صعود نکنیم بعضی خبرنگاران را با لگد می زنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: از حرفه ای گری خبرنگاران سپاسگزارم، اگر به لیگ قهرمانان صعود نکنیم بعضی خبرنگاران را با لگد می زنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید