بنیتس: ناپولی بهتر از این هم می گردد، همه بازیکنانم می دانستند که باید در دفاع شرکت نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا پس از کسب اولین پیروزی اروپایی در این فصل ادعا کرد که مردانش در ادامه فصل چیزهای بیشتری برای ارائه خواهند داشت.

بنیتس: ناپولی بهتر از این هم می گردد، همه بازیکنانم می دانستند که باید در دفاع شرکت نمایند

به گزارش خبرنگاران، ناپولی با شکست 2 بر یک بورسیا دورتموند در استادیوم سن پائولو به اولین پیروزی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در این فصل دست پیدا کرد. رافائل بنیتس سرمربی آبی پوشان شهر ناپل پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من از عملکرد تیمم راضی هستم چون بازیکنان دقیقا همان کارهایی را انجام دادند که قبل از بازی خواسته بودم. می دانستیم که بورسیا دورتموند در ضدحملات بسیار خطرناک کار می نماید اما ما درباره فشرده بودن و سختی بازی حرف زده بودیم و همه می دانستند که باید در دفاع شرکت نمایند.

بنیتس ادامه داد: در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم که تیم 72 درصد آماده است و هنوز برای پیشرفت جا دارد. امشب با بازی که مردانم برابر نایب قهرمان اروپا ارائه کردند باید راضی و مثبت بین باشم چون نتیجه خوبی کسب کردیم. این بازیکنان جدید، مانند گونسالو هیگواین، خوسه ماریا کایخون و درایس مرتنس همگی در سطح بازیکنان طراز اول جهان هستند. تیم ما فقط اعتماد به نفس می خواست. بازیکنانی مانند مارک هامشیک و لورنزو اینسینیه همگی از شیوه فوتبالی که ما داریم لذت می برند. مطمئنم که در یکی دو ماه آینده وضعیت تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

ناپولی که اکنون به طور مشترک با آرسنال در صدر جدول گروه F قرار گرفته است، در ادامه ماموریت خود در رقابت های داخلی، یکشنبه هفته آینده در یک دیدار سخت و حساس دیگر باید به مصاف میلان برود و بنیتس امیدوار است که شاگردانش با شکست روسونری به روند کسب پیروزی های متوالی خود در این فصل ادامه دهند.

وی همچنین اعلام نمود: باید شور و هیجان طرفداران را کنترل کنیم اگرچه این شور و اشتیاق در بازی با دورتموند یاری فراوانی به ما کرد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43635

به "بنیتس: ناپولی بهتر از این هم می گردد، همه بازیکنانم می دانستند که باید در دفاع شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: ناپولی بهتر از این هم می گردد، همه بازیکنانم می دانستند که باید در دفاع شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید