جمع آوری نذورات اربعین توسط دو موکب شناسنامه دار

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان طارم گفت: ستاد عتبات عالیات و اوقاف و امور خیریه، دو موکب شناسنامه دار در شهرستان هستند و جمع آوری نذورات نیز صرفا توسط این دو موکب در شهرستان انجام می گردد.

جمع آوری نذورات اربعین توسط دو موکب شناسنامه دار

به گزارش خبرنگاران، منطقه زنجان، جلیل جزونقی در جلسه ستاد اربعین شهرستان طارم، اظهار کرد: سال جاری با توجه به تدابیر اندیشیده شده و بسترسازی های انجام شده توسط دولت، شاهد حضور خیل عظیمی از عزاداران در کربلای معلی خواهیم بود.

وی اجتماع عزاداران حسینی را بزرگ ترین اجتماع عظیم شیعیان عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با این اجتماع شاهد اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ شیعی در جهان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان طارم، نقش و صندلی مردم در مدیریت امور عمومی به ویژه مراسم مذهبی را مهم خواند و اضافه نمود: مراسم عزاداری باشکوه استان در ایام محرم با مدیریت مطلوب مردمی انجام می گردد؛ لذا باید به این ظرفیت بزرگ توجه ویژه وجود داشته باشد.

جزونقی با تاکید بر این که مراسم پیاده روی اربعین حسینی برای مردم است، ادامه داد: صرفا برگزاری جلسات جهت ایجاد زیرساخت ها به نحو مطلوب و جمع آوری نذورات مردمی است.

این مسئول توضیح داد: ستاد عتبات عالیات و اوقاف و امور خیریه دو موکب شناسنامه دار در شهرستان هستند و جمع آوری نذورات نیز صرفا توسط این دو موکب در شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان این که با توجه به هجمه ها علیه اسلام، احیای این دین مقدس وظیفه همه ما در برهه فعلی است، اضافه نمود: در حال حاضر بزرگ ترین راهپیمایی جهان با عشق و علاقه جهت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار و به صورت آنلاین در کل جهان پخش می گردد؛ لذا هر کس در حد توان و به خاطر عشق و ارادت به امام حسین (ع) می تواند به زائران اربعین حسینی یاری کند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46580

به "جمع آوری نذورات اربعین توسط دو موکب شناسنامه دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری نذورات اربعین توسط دو موکب شناسنامه دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید