جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان به ریاست مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، در این جلسه رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان این استان ضمن تاکید بر استفاده از تمام پتانسیل و توانمندی اعضای کمیته ها گفت: کمیته های عضو ستاد باید طوری برنامه ریزی نمایند تا بتوانیم خدمات شایسته ای را به میهمانان و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

او با اشاره به به اینکه در ایام نوروز عده ای اقدام به اجاره منازل شخصی به مسافران و گردشگران نوروزی می نمایند، اضافه کرد: ممکن است عدم ساماندهی و برنامه ریزی این امر، تبعات منفی اجتماعی و مشکلاتی را برای استان ایجاد نماید و این خانه ها باید ساماندهی شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم سال جاری نیز مانند سال های گذشته، بتوانیم استان هرمزگان را به عنوان یکی از مقاصد مهم سفر به هموطنان معرفی کنیم.

در سرانجام این جلسه روسای کمیته ها گزارشی از عملکرد خود را ارائه و نظرات و پیشنهادهای خود را برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران ارائه دادند.

همچنین در این جلسه محل اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران نوروزی در بوستاهای بندرعباس موردبررسی نهاده شد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7951

به "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید