جشن و شادی در ورزشگاه رضازاده، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی والیبال امید ایران در دومین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال امید مالزی به فزونی دست یافت و مردم اردبیل به خاطر این پیروزی بزرگ جشن باشکوهی برپا کردند.

جشن و شادی در ورزشگاه رضازاده، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، تیم ملی والیبال امید ایران در دومین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال امید مالزی به رجحان دست یافت که حضور هواداران و تماشاگران اردبیلی در مقابل ورزشگاه رضازاده قابل توجه بود و با این پیروزی مردم اردبیل جشن باشکوهی برپا کردند.

در حالی که ساعتها قبل از شروع تیم ملی والیبال امید ایران و مالزی ظرفیت ورزشگاه رضازاده اردبیل پر شده بود باز هم تماشاگران زیادی پشت درهای ورزشگاه ماندند و در خیایانها به تشویق تیم ملی والیبال امید ایران پرداختند.

شور و نشاط تماشاگران اردبیلی امروز حرف نخست را می زد و از کودک و پیر همه و همه به ورزشگاه آمده بودند تا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کنند.

تیم ملی والیبال امید ایران فردا به مصاف چین می رود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با بیان این که تیم ملی والیبال امید ایران فردا ساعت 15 در ورزشگاه رضازاده به مصاف تیم ملی والیال امید چین می رود، گفت: انتظار می رود با حمایت هواداران اردبیلی بار دیگر تیم ملی والیبال امید ایران پیروزی دیگری را رقم بزند.

نادر فلاحی شرح داد: امروز تماشاگران اردبیلی با حضور در ورزشگاه رضازاده تا آخرین لحظه تیم ملی والیبال امید ایران را حمایت کردند که با این شور و نشاط و حمایت همه جانبه تماشاگران تیم ملی والیبال امید ایران مقابل مالزی به رجحان دست یافت.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی برای حضور تماشاگران اردبیلی در بازی فردای تیم ملی والیبال امید ایران انجام شده است که انتظار می رود فردا بار دیگر ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور کامل تجهیز شود و این بازی با پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران همراه شود.

بازی سختی در پیش رو داریم

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: تیم والیبال امید مالزی یک تیم خوب و منسجم است که توانسته بازی نخست خود تیم استرالیا را شکست دهد و یکی از ویژگی های این تیم توپ گیری مناسب بازیکنان است.

خوان سیچلو افزود: تیم ملی والیبال امید یاران بعد از بازی دو روز استراحت داشت که این موضوع سبب شد بعضی ناهماهنگی ها در بین بازیکنان به وجود بیاید ک بر همین اساس ست نخست بازی را خوب بازی نکردیم و نتیجه را به مالزی واگذار کردیم ولی در ادامه مسابقه با همت بازیکنان و پیاده کردن تاکتیک های فنی به پیروزی دست یافتیم.

وی در رابطه با بازی فردا گفت: تیم ملی والیبال امید ایران فردا در مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا یعنی تیم چین بازی دارد و سعی می کنیم که در تمرین فردا صبح اشتباهات خود را که بیشتر در حوزه زدن سرویس بود جبران کنیم، چرا که بازی سختی را پیش رو داریم.

سیچلو شرح داد: امیدواریم با کاهش اشتباهات و درصد سرویس موفقیت بالای تیم ملی والیبال امید ایران فردا در مقابل چین نتیجه مطلوبی کسب کرده و بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.

این روزها شور و نشاط خاصی در اردبیل به وجود آمده و با برگزاری بازیهای والیبال امیدهای آسیا جوانان و نوجوانان زیادی به ورزشگاه رضازاده آمده اند تا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کنند.

انتظار می رود با حضور تماشاگران تیم ملی والیبال امید ایران قهرمان مسابقات والیبال امیدهای آسیا شود و به جام جهانی مصر صعود پیدا کند که این موضوع با همکاری هواداران دور از دسترس نخواهد بود.

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60616

به "جشن و شادی در ورزشگاه رضازاده، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن و شادی در ورزشگاه رضازاده، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید