جشن صعود تیم ملی والیبال امید ایران به رقابت های جهانی مصر

به گزارش مجله سرگرمی، تیم والیبال امید ایران با فزونی 3 بر 0 مقابل تایلند جشن صعود به رقابت های جهانی مصر در اردبیل را برپا کرد.

جشن صعود تیم ملی والیبال امید ایران به رقابت های جهانی مصر

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، تیم ملی والیبال امید ایران امروز در سالن رضازاده اردبیل در مقابل تیم ملی والبیال امید تایلند به رجحان 3 بر 0 دست یافت و به رقابت های دنیای مصر رسید که با حضور تماشاگران اردبیلی جشن و سرور ملی پوشان ایرانی برای صعود به جام دنیای مصر برگزار گردید.

تماشاگران اردبیلی از همان دقایق نخست بازی تیم والیبال امید ایران را تشویق کردند که با حمایت طرفداران اردبیلی تیم والیبال امید ایران توانست در مقابل تایلند به رجحان دست یابد.

سالن رضازاده اردبیل مملو از تماشاگرانی بود که از مناطق مختلف اردبیل و حتی دیگر استان های کشور برای تشویق تیم ملی والیبال امید ایران آمده بودند که با بازی خوب ملی پوشان ایرانی شور و نشاط خاصی در سالن رضازاده به وجود آمد.

خیابان های شهر اردبیل نیز امروز شاهد برپایی جشن صعود تیم ملی والیبال امید ایران به رقابت های دنیای مصر بود و مردم با پخش گل و شیرینی این پیروزی ملی پوشان را گرامی داشتند.

خوان سیچلو گفت: این برد با صعود تیم ملی والیبال امید ایران به مسابقات دنیای مصر را به تمامی اعضای تیم و تماشاگران پرشور اردبیلی تبریک می گویم و بازیکنان تیم والیبال امید ایران از هیچ همتی برای صعود به مسابقات دنیای دریغ نکردند و امروز پاداش همت خود را دریافت کردند.

وی اضافه نمود: کوشش ما این است که بازیکنان جوان تیم ملی والیبال امید ایران را برای سال های آینده و تیم بزرگسالان پرورش دهیم که قطعاً مسابقات دنیای مصر یک تجربه خوب برای تیم ایران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران در رابطه با بازی فینال مقابل ژاپن گفت: فردا مقابل ژاپن کار بسیار سختی پیشِ رو داریم و تمام کوشش ما این است که با کسب مدال طلا این تورنمنت را به سرانجام برسانیم و برای دست یافتن به این مهم با تمام توان می جنگیم.

سیچلو توضیح داد: حضور در مسابقات دنیای مصر که با شرکت 12 تیم از بهترین تیم های دنیا برگزار می گردد یک تجربه خوب و مناسب برای ایران خواهد بود و این رقابت ها در دو گروه 6تیمی برگزار خواهد شد که به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستیم.

وی اعلام کرد: خوشحالیم که توانستیم به هدفمان یعنی صعود به جام دنیای مصر دست یابیم و برای مسابقات دنیای سه ماه فرصت داریم که به صورت ویژه تمرینات خود را شروع خواهیم کرد.

حضور تماشاگران اردبیلی در سالن رضازاده چشم گیر بود

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه حضور تماشاگران اردبیلی برای تشویق تیم ملی والیبال امید ایران در سالن رضازاده چشم گیر بود، گفت: تماشاگران اردبیلی امروز با تشویق های خود یار تیم ملی بودند که با حمایت این تماشاگران تیم ملی والیبال امید ایران توانست به رقابت های دنیای مصر صعود کند.

جواد زنجانی از آمادگی اردبیل برای برگزاری مسابقات بین المللی در استادیوم سالنی اطلاع داد و اعلام کرد: میزبانی شایسته اردبیل در این رقابت های والیبال امیدهای آسیا نمود کامل این امر بود که این رقابت ها به طور منظم و باشکوه برگزار گردید.

وی توضیح داد: سالن رضازاده اردبیل به طور استاندارد تجهیز شده و ما آماده برگزاری هر رقابت سالنی هستیم تا بتوانیم از این پس نیز میزبانی برگزاری مسابقات بین المللی را به عهده بگیریم.

امروز تماشاگران اردبیلی با حضور خود نشان دادند که همواره یار تیم ملی هستند و انتظار می رود تیم ملی والیبال امید ایران فردا با رجحان مقابل ژاپن جشن قهرمانی را با حضور تماشاگران اردبیلی در سالن رضازاده برگزار کند.

گزارش از اکبر رزمی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64015

به "جشن صعود تیم ملی والیبال امید ایران به رقابت های جهانی مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن صعود تیم ملی والیبال امید ایران به رقابت های جهانی مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید