جانشین نیکی هیلی کیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، نوئرت از وفاداران ایوانکا است و همسرش از بانکداران باسابقه گروه گلدمن-ساکس است.

جانشین نیکی هیلی کیست؟

رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته تا سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را برای سمت سفیر این کشور در سازمان ملل معرفی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، کاخ سفید، هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را که پیش از این خبرنگار فاکس نیوز نیز بوده، دارای توانایی برای تصدی سمت سفیر آمریکا در سازمان ملل می داند، به همین دلیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا وی را برای این پست معرفی نموده و ناوئرت جانشین نیکی هیلی، سفیر در حال کناره گیری آمریکا در این نهاد بین المللی می گردد.

ناوئرت در حال حاضر سخنگوی وزارت خارجه آمریکاست.

ترامپ در 9 اکتبر امسال میلادی اعلام نمود که هیلی متن استعفای خود را به وی تقدیم نموده و قصد دارد تا سرانجام امسال میلادی از دولت واشنگتن برود.

هیلی که پیش از این فرماندار ایالت کارولینای جنوبی بود، گفته که نمی داند بعد از ترک دولت ترامپ به چه کاری روی می آورد اما گفته که به دنبال کمپین برای ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

در اکتبر امسال میلادی شبکه خبری فاکس نیوز از قول دو منبع آگاه گزارش داد که ترامپ در نظر دارد جیمی مک کورت، فرستاده آمریکا در فرانسه و موناکو را برای پست سفیر آمریکا در سازمان ملل معرفی کند.

در آن موقع مک کورت در کنار سایر مقام های آمریکایی از نامزدهای تصدی این سمت معرفی گردید.

برخی منابع می گویند از آنجا که خاستگاه او رسانه بوده، وجه مثبتی در رسانه های آمریکایی دارد. او چند سال خبرنگار ای بی سی نیوز بود و جایزه امی را هم تصاحب کرد، ولی ستاره اقبال وی از سال 2012 و بعد از پیوستن به برنامه محبوب Fox and friends آغاز به درخشیدن کرد. شانس بزرگتر نوئرت این بود که یکی از هواداران پر و پاقرص این برنامه بعدا رییس جمهور آمریکا شد و هنوز هم روزی چندساعت این برنامه را نگاه می نماید و از این برنامه می آموزد یا خط می گیرد.

ویژگی اصلی نوئرت وفاداری عمیق و خالصانه اش به ترامپ و دوستی نزدیکش با ایوانکا ترامپ است. بعلاوه بلندپروازی های نیکی هیلی را هم ندارد که از نظر ترامپ یک مزیت است. برخی وی را فاقد عمق بینش سیاسی لازم برای چنین پستی دانسته اند

همسر نوئرت از بانکداران باسابقه گروه گلدمن-ساکس است و این نظریه را که حلقه اصلی ترامپ را فعالان فاکس نیوز یا گلدمن ساکی تشکیل می دهند تقویت می نماید.

235252

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7768

به "جانشین نیکی هیلی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین نیکی هیلی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید