تکلیف المپیک تا سه ماه دیگر تعیین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کمیته بین المللی المپیک تا سه ماه دیگر در رابطه با برگزاری بازی های توکیو 2020 تصمیم گیری خواهد نمود.

تکلیف المپیک تا سه ماه دیگر تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، کمیته بین المللی المپیک (IOC) در حال آنالیز شرایط چگونگی برگزاری بازی های توکیو 2020 (از بیست و چهارم جولای تا نهم آگوست) به دلیل شیوع ویروس کرونا است. دیک پوند، قدیمی ترین عضو IOC در یک مصاحبه بیان کرد تا سه ماه آینده یک تصمیم جامع در این رابطه گرفته خواهد شد. او گفت: بعضی از اتفاق ها باید رخ دهند. باید امنیت، غذا و هتل ها افزایش پیدا نمایند. رسانه ها در اینجا حضور دارند تا تحقیقات خود را انجام دهند. اگر تایید گردد در این محل امنیت وجود ندارد آن وقت نباید این بازی ها برگزار گردد.

پوند اضافه نمود: این جنگ جدید است و باید با آن مقابله کرد. مردم خواهند پرسید که آیا همه چیز کامل کنترل شده است تا بتوان به توکیو رفت یا نه؟

او در ادامه خواهان آرامش شد و گفت: به نظرم المپیک برگزار می گردد.این تصمیم خیلی خیلی بزرگی خواهد بود و تا زمانی که اطلاعات قابل اعتماد نباشد نمی توان تصمیم گیری کرد.

سازمان دنیای بهداشت دوشنبه بیان کرد دنیا باید برای یک شیوع گسترده آماده باشد. برای پیشگیری از شیوع اغلب رقابت های ورزشی نه تنها در چین، بلکه در کشورهایی همچون ژاپن با 160 مبتلا تعطیل شد. ایتالیا با 322 مبتلا و یازده کشته و ایران با 95 مبتلا و 15 فوتی از دیگر کشورهایی هستند که کوشش می نمایند این ویروس را کنترل نمایند.

کمیته برگزاری المپیک توکیو 2020 هرگز به برگزاری یا تعویق این بازی ها شک نکرده است.

این کمیته بیان کرد: آماده سازی ها در راستای برگزاری المپیک به روال عادی پیش می فرایند. کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی ها همکاری می نمایند تا مسابقاتی امن برای ورزشکاران و تماشاگران فراهم گردد.

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72219

به "تکلیف المپیک تا سه ماه دیگر تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف المپیک تا سه ماه دیگر تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید