به توصیه خانواده ورزش نام نویسی کردم، فدراسیون نام مرا اعلام نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون وزنه برداری از ششم دی ماه به مدت 10 روز آغاز شده است. علی مرادی امروز در این انتخابات ثبت نام کرد.

به توصیه خانواده ورزش نام نویسی کردم، فدراسیون نام مرا اعلام نکرد

مرادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: من به توصیه خانواده ورزش و وزنه برداری در این انتخابات شرکت کردم و هر چه در توان دارم انجام خواهم داد تا بتوانم بیش از گذشته پیروز باشم.

وی در ادامه افزود: من به غیر از انتخابات وزنه برداری ایران در انتخابات ریاست وزنه برداری آسیا هم شرکت کرده ام که حدود یک هفته دیگر برگزار خواهد شد. چهار سال سمت نایب رئیسی کنفدراسیون و 12 سال دبیرکلی این فدراسیون باعث شده که آسیایی ها نسبت به عملکرد من شناخت داشته باشند.

مرادی با گلایه از فدراسیون وزنه برداری ایران ادامه داد: کرسی های بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نباید به هیچ قیمتی از دست بروند. ببینید ما الان در والیبال تا این حد پیشرفت کرده ایم اما تایلندی ها دبیرکلی را در اختیار دارند. چینی ها دبیرکلی شنا را دارند و هنگ کنگی ها در قایقرانی دبیرکل شده اند. دبیرکلی شنای آسیا از آن ایران بود که از دست رفت. فدراسیون وزنه برداری ایران نام مرا برای انتخابات آسیا اعلام نکرد و من با توجه به سوابق خودم در این انتخابات ثبت نام کردم. فکر می کنم بهتر باشد در اینگونه موارد ملی عمل کنیم.

مرادی گفت: در حال حاضر موثرترین کرسی کشور در اختیار بنده است و باید دست در دست هم بدهیم تا موقعیتمان در آسیا متزلزل نشود. من از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر حمایت هایی که به عمل آورده اند تشکر می کنم. امیدوارم با دعای خیر مردم و علاقمندان به ورزش بتوانم در آن انتخابات پیروز شوم.

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47939

به "به توصیه خانواده ورزش نام نویسی کردم، فدراسیون نام مرا اعلام نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به توصیه خانواده ورزش نام نویسی کردم، فدراسیون نام مرا اعلام نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید