بهترین هتل های 5 ستاره لیسبون؛ پایتخت افسانه ای پرتغال

به گزارش مجله سرگرمی، پرتغال کشوری آرام در جنوب غرب اروپا است و لیسبون، پایتخت آن دارای جاذبه های فوق العاده است که بیشتر آن ها نشان از تاریخ و گذشته این شهر است. این شهر که به آن 7 تپه نیز گفته می گردد با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مدیترانه ای که دارد، سالانه میزبان مسافران بسیاری از کشورهای مختلف است؛ به همین منظور هتل های متنوعی با امکانات و خدماتی متفاوت را به مسافران خود پیشنهاد می دهد. هتل های لیسبون هتل هایی فوق العاده هستند که سفری رویایی را برای مهمانان خود فراهم می نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های 5 ستاره لیسبون بپردازیم؛ همراه ما باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره لیسبون؛ پایتخت افسانه ای پرتغال

هتل شراتون لیسبو و اسپا (Sheraton Lisboa Hotel & Spa)

هتل شراتون لیسبو و اسپا (Sheraton Lisboa Hotel & Spa) یک هتل 5 ستاره و لوکس در شهر لیسبون است که در منطقه ای تجاری واقع شده است. از هتل تا منطقه شهری Baixa حدود 10 دقیقه پیاده فاصله است و به راحتی می توان به جاذبه های شهری و مراکز خرید دسترسی داشت.

اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند و منظره ای به سمت استخر هتل یا فضای شهری دارند. حمام اتاق ها با طرحی زیبا و شیشه ای ساخته شده است. تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند.

هتل امکانات ویژه ای نظیر اسپا و مرکز تناسب اندام را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد و آن ها علاوه بر این که می توانند از محیط آرام بخش آن استفاده نمایند، می توانند از مراقبت های پوستی و بهداشتی که متخصصان آنجا به آنان پیشنهاد می دهند، بهره مند شوند.

رستوران هتل در طبقه بالا واقع شده است و چشم اندازی پاناروما از شهر را به مهمانان عرضه می نماید و آن ها علاوه بر لذت بردن از خوردن غذای خود، از محیط آرام رستوران و منظره فوق العاده آن نیز لذت می برند.

هتل تا مترو Parque حدود 0.4 کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود 1.2 کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود 5.8 کیلومتر، تا پارک ملی حدود 6.1 کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود 4.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به بناهای تاریخی، مردم محلی و معماری است.

آدرس: Rua Latino Coelho, 1, Avenidas Novas, 1069-025 Lisbon, Portugal

این هتل 5 ستاره است و دارای 369 اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، استخر، اسپا و مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، استخر روباز، بار، اتاق بخار، جکوزی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات اتوشویی، مرکز تجاری، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل تیولی امنیدا لیبرداد لیسبو (Tivoli Avenida Liberdade Lisboa)

هتل تیولی امنیدا لیبرداد لیسبو (Tivoli Avenida Liberdade Lisboa) یکی از بی نظیرترین هتل های 5 ستاره و لوکس لیسبون است که بنایی زیبا و دارای امکانات فوق العاده است و مسافران در مدت اقامت خود بهترین لحظات را در آن سپری خواهند کرد.

آدرس: Avenida da Liberdade, 185, Santo Antonio, 1269-050 Lisbon, Portugal

این هتل 5 ستاره است و دارای 286 اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، استخر، اسپا و مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، استخر روباز، بار، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب بچه ها، نگهداری از کودک، رستوران، صبحانه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات اتوشویی، مرکز تجاری، خدمات تور، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی)

هتل اولیسیپو لاپا پالاس (Olissippo Lapa Palace)

هتل اولیسیپو لاپا پالاس (Olissippo Lapa Palace) هتلی در ساختمانی قدیمی و متعلق به قرن 19 ام است. این هتل دارای یک موقعیت منحصربه فرد با مناظر فوق العاده و رو به سمت دریا است و اقامتی بی نظیر را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

هتل بر روی تپه ای واقع شده است که باغی زیبا آن را احاطه نموده و دارای استخری زیبا است که نخل های سرسبز در اطراف آن واقع شده است. مهمانان می توانند در استخر هتل و محوطه سبز آن لحظات تکرارنشدنی را برای خود رقم بزنند.

برای آرامش بیشتر مهمانان، مرکز اسپا و ماساژ برای آن ها در نظر گرفته شده است که می توانند برای ریلکس کردن و استراحت از خدمات این مرکز استفاده نمایند. همچنین مرکز تناسب اندام برای علاقه مندان و ورزشکاران با بهترین وسایل و تجهیزات روز وجود دارد.

اتاق های هتل بسیار مجلل و باشکوه هستند و بسیاری از آ ن ها دارای تراس با پنجره های عظیم است. مهمانان می توانند در تراس اتاق خود هر وقت که تمایل داشته باشند خود را به نوشیدنی گوارا مهمان نمایند یا از دیدن منظره دریا و باغ استوایی هتل لذت ببرند.

آدرس: Rua do Pau de Bandeira, 4, Estrela, 1249-021 Lisbon, Portugal

این هتل 5 ستاره است و دارای 109 اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، استخر، اسپا و مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، استخر روباز، باغ، تراس، سونا، بار، ماساژ، زمین بازی بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب بچه ها، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات اتوشویی، مرکز تجاری، خدمات تور، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، روزنامه، اتاق وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، انگلیسی)

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80150

به "بهترین هتل های 5 ستاره لیسبون؛ پایتخت افسانه ای پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره لیسبون؛ پایتخت افسانه ای پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید