آشنایی با دیدنی ترین مناطق دنیا که باید در لیست سفرتان باشند

به گزارش مجله سرگرمی، گردشگران به شهرهای مشهوری مثل پاریس و لندن سفر نموده اند. بدون اینکه قصد توهین به این مورد از دیدنی ترین مناطق دنیا را داشته باشیم، بهتر است یادآوری کنیم زمان آن رسیده که از حباب سفر بیرون بیایید و به نقاط متفاوتی سفر کنید. سفر به ما درسهای باارزشی می آموزد؛ درسهایی که نمی توانیم در هیچ مدرسه ای آنها را یاد بگیریم. نقاطی که در این نوشتار به شما معرفی می کنیم، نقاطی هستند که این جادو را به حقیقت بدل خواهند کرد. سفر به بعضی از شگفت انگیزترین مناطق دنیا در زمره سفرهای ماجراجویانه قرار می گیرد و همه آنها پتانسیل این را دارند که بهترین سفر تمام زندگی را به شما هدیه نمایند. با ما همراه باشید تا زیباترین مناطق شگفت انگیز دنیا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با دیدنی ترین مناطق دنیا که باید در لیست سفرتان باشند
بیشتر بخوانیدسفر به پاریس | سفری به پایتخت مد جهانراهنمای سفر به لندن | الماس جهانی جهانگردی

کره جنوبی

کره جنوبی نقاط خارق العاده متعددی دارد که برای ماجراجویی ایده آل هستند؛ نقاطی مانند پارکهای ملی، کوه ها و جزیره های دیدنی. مراکز تفریحی ویژه اسکی واقعا درجه یک هستند؛ بویژه به این دلیل که این کشور میزبان المپیک زمستانی سال 2018 بود. اگر می خواهید بیشتر در محیط شهری این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان بسر ببرید، سری به سئول یا بوسان بزنید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های جهانگردی سئول / پایتخت زیبای کره جنوبی

پارک ملی سئوراکسان Seoraksan National Park صندلی سومین کوه بلند کره جنوبی است. همچنین، چشمه های آبگرم، معابد دیدنی و صخره هایی با شکل های جالب دارد.

مردم محلی کره جنوبی، بخاطر سواحل، اسپاهای روباز و دالانهای گدازه ای که در جزیره ججو Jeju Island وجود دارند، به این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان سفر می نمایند. این جزیره هم از آن دسته زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان بوده که در برنامه سفرتان نیستند و باید باشند.

قصر چانگ دیوک گونگ Changdeokgung Palace که یک قصر سلطنتی قرن پانزدهمی بوده که در فهرست میراث جهانی یونسکو جای دارد. سازندگان این قصر با مهارت تمام آن را طوری طراحی نموده اند که با راستا ناهموار دامنه کوه در هماهنگی باشد.

در مرکز تفریحی دوگیوسان Deogyusan Resort، تله کابین اسکی بازان را به بالای کوه می برد؛ جایی که چشمه های آبگرم بعد از یک روز هیجان انگیز در یکی از دیدنی ترین مناطق جهان، خستگی شما را در می نمایند.

در ادامه بخوانیدسفر به کره جنوبی | در کشور امپراتوری ها چگونه گشت و گذار کنیم؟

جزیره موریس

جزیره موریس حقیقتا شگفت انگیز است. این جزیره کوچک در اقیانوس هند، دارای فضایی خلوت و آرام و آبهای فوق العاده به رنگ سبزآبی بوده که برای ورزشهایی مانند اسکی بادی روی آب و موج سواری با کایت ایده آل هستند. در سفر به این مورد از زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان می توانید غذاهای خیابانی را بچشید و از کلیساها، معابد، مسجدها و فانوس های دریایی دیدن کنید.

لو مورن برابانت Le Morne Brabant شبه جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس هند و نزدیک به این مورد از دیدنی ترین مناطق جهان بوده که با عنوان گواهی و یادبود مقاومت در برابر برده داری در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفت. صخره های کوهستانی این شبه جزیره محل زندگی برده های فراری هستند و سنتهای این گروه از مردم همچنان زنده باقی مانده اند.

نقطه ای که در تصویر می بینید، زمین های هفت رنگ Seven Colored Earths در شامارل Chamarel هستند؛ از آن دسته نقاط شگفت انگیزی که در برنامه سفرتان نیستند و باید باشند.

در تصویر زیر نیز یک مرکز خرید در پورت لوییس Port Louis را می بینید. انگلیسی، فرانسوی و زبان بومی موریس، زبانهای معمول در جزیره موریس بوده و هندوییسم و مسیحیت، دو مذهب مهم این جزیره بشمار می فرایند.

در ادامه بخوانیدمعرفی جزیره موریس با جهانیی از شگفتی ها

قزاقستان

قزاقستان نهمین کشور بزرگ جهان بشمار می رود. علاقمندان به معماری، تورهای شهری و گشت و گذار در طبیعت، در این مورد از دیدنی ترین مناطق جهان اوقات فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد. بهتر است سفر خود را از آلماتی Almaty آغاز کنید و سری به بازارهای لباس و رستوران های شیکش بزنید. سپس، به سمت کوه های تین شان Tian Shan بروید و در جنگل های مقدس به جنگل نوردی مشغول شوید.

شهر آستانه Astana با عنوان عجیب ترین پایتخت جهان شناخته می گردد زیرا، بیست سال پیش اصلا وجود خارجی نداشت. این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان در آن موقع یک زمین خالی بود و تبعیدگاهی برای همسران خیانتکاران به اتحاد جماهیر شوروی بشمار می رفت. سپس، در سال 1997 به عنوان پایتخت جدید انتخاب شد و به سرعت یک افق شهری مدرن پیدا کرد.

کلیسای عروج Ascension Cathedral که بین سالهای 1904 تا 1907 از چوب و بدون هیچگونه میخی ساخته شد، یکی از تنها بناهای این شهر است که از زلزله سال 1911 جان سالم بدر برد. این کلیسا که بعد از انقلاب روسیه برای موارد دولتی و عمومی مورد استفاده قرار می گرفت، در دهه 1990 دوباره به یک کلیسای ارتدوکس تبدیل شد.

دریاچه بزرگ آلماتی Almaty Lake در کوه های تین شان Tian Shan واقع شده است. رشته کوه غربی تین شان Tian Shan تا کشور چین کشیده شده و بخاطر تنوع زیستی در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفت.

شهر آق تاو Aktau در دریاچه خزر واقع شده و نزد مردم محلی این مورد از زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان که برای شنا به آنجا می فرایند، محبوبیت دارد.

قبرس

قبرس تحت حاکمیت امپراطوری های باستانی متعددی قرار داشت و این موضوع را می توانید در آن به وضوح مشاهده کنید. یک سفر به این جزیره، می تواند شامل بازدید از یک صومعه خانه مربوط به دوره بیزانس، یک مسجد یا یک معبد باشد که همگی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند. البته، سواحل ایده آل و کارت پستالی جزیره نیز احتیاج به توصیف ندارند. در شهر بندری کایرنیا Kyrenia می توانید یک سفر قایقی به نقاط ایده آل برای شنا و غواصی داشته باشید یا به بازدید از یک قلعه بروید.

لیماسول Limassol دومین شهر بزرگ قبرس بشمار می رود و هنوز هم زیبایی های خاص خود را دارد؛ از جمله بارها و رستوران های بسیار پر جوش و خروش و جالب.

بقایای یک تئاتر روباز باستانی، ویلاها و حمام ها که در کورایون Kourion ببینید.

روستای دوست داشتنی پیسوری Pissouri یک مکان فوق العاده برای اسب سواری و گشت و گذار است. البته، امکانات غواصی و اقیانوس همچنان در دسترس شما در این مورد از دیدنی ترین مناطق جهان هستند.

در ادامه بخوانیددیدنی های قبرس | این مکان را مختصر و مفید بشناسید!

لتونی

لتونی دارای سواحل ماسه سفید است. این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان که قبلا بخشی از اتحاد جماهیر شوروی محسوب می شد، مملو از غافلگیری های خوشایند و کوچک است و فضایی شبیه به کشورهای اسکاندیناوی دارد. پایتخت این کشور در سال 2014 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شده بود و ارزش بازدید کردن دارد. تقریبا نیمی از کشور از اکوسیستم های طبیعی بکر و قابل دسترسی تشکیل شده است.

میدان شهرداری شهر ریگا Riga دارای بنای مشهوری به نام خانه کله سیاهان House of the Blackheads متعلق به انجمن برادری کله سیاهان هست که در سال 1334 ساخته، در جریان جنگ جهانی دوم نابود شد و در سال 1999 مورد بازسازی نهاده شد.

در تصویر زیر، رودخانه گاوجا Gauja River دیده می گردد. پارک ملی گاوجا Gauja National Park که به همین نام خوانده می گردد، بیش از 500 بنای فرهنگی و تاریخی را در بر دارد.

لتونی در دریای بالتیک و در نزدیکی استکهلم واقع شده و جای خوبی برای گذراندن یک روز تابستانی محسوب می گردد.

بیشتر بخوانیدنکاتی که حتما باید در سفر به استکهلم تجربه کنید

پارک ملی کمری Kemeri National Park دارای تنوعی از مرداب ها از جمله مرداب گریت کمری باگ Great Kemeri Bog است. شما می توانید به وسیله راستاهای چوبی ساخته شده روی این مرداب، از رویش عبور کنید.

اکوادور

اکوادور در اقیانوس آرام نهاده شده است. این کشور همه چیز دارد: کوه، ساحل، جنگل بارانی، آتشفشان، چشمه های آبگرم و البته حیات وحش مشهور جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands. این سرزمین فوق العاده زیبا که در گذشته بخشی از امپراطوری اینکا بود، از فرهنگ استعماری اسپانیایی و کلمبیایی تاثیر گرفته و برای جهانگردانی که ارزان سفر می نمایند، عاشق ماجراجویی هستند و به تاریخ علاقه دارند، ایده آل است.

بیشتر بخوانیدجزایر گالاپاگوس | جاذبه های دیدنی گالاپاگوس

در تصویر زیر، نمایی از جزیره بارتولومه Bartolome Island در جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands در اکوادور را می بینید. گونه های بومی این شبه جزیره آتشفشانی باعث الهام دریافت چارلز داروین Charles Darwin برای ارائه تئوری تکامل بوده اند.

آتشفشان چیمبورازو Chimborazo بلندترین کوه اکوادور محسوب می گردد.

مرکز تاریخی کوآنکا Cuenca یکی دیگر از نقاط اکوادور بوده که در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفته است. این شهر تاریخی در سال 1557 بوجود آمد و شکل گرفت.

در کلیسای عیسوی جامعه عیسی Jesuit Church of the Society of Jesus که در گذشته با عنوان لا کمپانیا شناخته می شد، آنقدر طلا بکار برده شده که جهانگردان را به شگفتی وا می دارد. این کلیسای باشکوه سبک باروک، دارای نمادهایی از فرهنگ محلی در یکی از دیدنی ترین مناطق جهان است؛ از جمله سمبل های خورشید که به تاریخ اینکاها اشاره دارند و گیاهان و انسانهای بومی که در طراحی محیط داخلی آن استفاده شده اند.

در ادامه بخوانیدمعرفی جاذبه های جهانگردی اکوادور در آمریکای جنوبی

ساموآ

ساموآ شامل ده جزیره می گردد که دارای آتشفشان ها، آبشارها، جنگل های بارانی، سوراخ های مخصوص شنا و سواحل عالی هستند. سفر به یک دیگ جن اقیانوسی یا شیرجه زدن به عمق یک استخر غاری تنها آغاز سفر شما به این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان خواهد بود. جهانگردان اغلب از نبود مراکز تفریحی اقامتی مجلل در این منطقه لذت می برند. شناگران به درون گودال اقیانوسی تو سوآ To Sua Ocean Trench می پرند؛ این گودال بخشی از یک منطقه بزرگتر با استخرهای صخره ای طبیعی و دیگ جن های اقیانوسی است.

در سواحل جنوب غربی جزیره اوپولو Upolu Island سواحل زیبا و آبهای فوق العاده ای در انتظار شما هستند.

آبشار پاپاپاپایتای Papapapaitai Falls مانند هر آبشار دیگری باشکوه و تاثیرگذار است. این آبشار دیدنی به درون یک گلوگاه بزرگ می ریزد. اگر به سفر در جاده کراس آیلند Cross Island Road را ادامه بدهید، آبشارهای بیشتر، گودال های شنا و نقاط ایده آلی برای پیک نیک را خواهید دید.

جزیره اوپولو Upolu Island دارای هتل و مراکز اقامتی دوستدار محیط زیست است که همگی ساحلی هستند و یاری می نمایند بیشترین اوقات را در ساحل گرم و ماسه سفیدش بگذرانید.

اروگوئه

اروگوئه توجه جهانگردان را به خود جلب نمی نماید؛ اما این بهشت بکر و زیبا در اقیانوس اطلس دارای فضایی شبه اروپایی است و ارزش بازدید کردن را دارد. برای موج سواری به ساحل پونتا دل دیابلو Punta del Diablo بروید یا شب را در کلوب های پونتا دل است Punta del Este به جشن و پایکوبی مشغول شوید. در خیابان های شهر مونته ویدیو Montevideo قدم بزنید و از نقاط دیدنی نظیر پلازا ایندیپندننسیا Plaza Independencia بازدید کنید.

مرکز تفریحی اقامتی باشکوه کاساپوئبلو Casapueblo resort توسط هنرمند مرحوم اهل اروگوئه به نام کارلوس پائز ویلارو Carlos Páez Vilaró ساخته شد و این طراح از لانه های گلی پرندگان بومی این منطقه الهام گرفته بود.

شهر تفریحی توریستی پونتا دل است Punta del Este با عنوان شهر جشن و پایکوبی شناخته می گردد و هنر عمومی آن نیز بسیار قابل توجه است.

بهتر است در یک مرکز اقامتی روستایی اقامت کنید و به وسیله اسب سواری در مناطق زیبای روستایی این مورد از زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان به گشت و گذار و وقت گذرانی مشغول شوید.

نامیبیا

کسانی که برای اولین بار به قاره آفریقا سفر می نمایند، بهتر است این سفر را از نامیبیا آغاز نمایند و به بازدید از قدیمی ترین صحرای جهان بفرایند تا حس هیجان انگیز آخرین جهانگرد زمین بودن را احساس نمایند. نامیبیا با در نظر دریافت مجموعه وسیع حیات وحش، پارک های ملی، کشتی های شکسته و تپه های شنی بسیار بزرگ خود، یکی از دیدنی ترین مناطق جهان بشمار می رود و این اصلا منصفانه نیست. بعلت سالها حکومت اروپایی موجود در نامیبیا، بسیاری از شهرها و روستاهای این کشور دارای فضایی شبه آلمانی هستند و در آنها رستوران های آلمانی و معماری استعماری آلمانی به چشم می خورند.

در تصویر زیر می بینید که گورخرها از یک گودال آب در پارک ملی اتوشا Etosha National Park که دارای سافاری های فوق العاده است، آب می نوشند.

شهر لودریتز Luderitz که یک شهر بندری استعماری با ریشه های آلمانی بوده، از وجود یک کلیسای قدیمی و فروشگاه های روستایی پر جوش و خروش برخوردار است.

درخت تیردان در نامیبیای جنوبی به وفور دیده می گردد و در یک پارک ملی با عنوان زمین بازی غول ها Giants Playground می روید.

اگر به آفرود علاقه دارید، بهتر است خودتان را برای گشت و گذار روی تپه های شنی بزرگ صحرای نامیبیا آماده کنید.

در ادامه بخوانیدجاهای دیدنی نامیبیا؛ کشوری شگفت انگیز در قاره آفریقا

گوآتمالا

ویرانه های مایایی در گوآتمالا نقش جواهر را بازی می نمایند. پارک ملی تیکال Tikal National Park که یک جنگل انبوه است، دارای قصرها، معبدها و خانه هایی بوده که بیش از 1000 سال قدمت دارند. آتشفشان های فعال، دریاچه های آبشارگونه و دریاچه بسیار زیبای پتن ایتزا Lake Petén Itzá نیز از دیگر جاذبه های جهانگردی این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان هستند. علاوه بر این شگفتی های طبیعی، یک هتل موزه تاریخی فوق العاده دیدنی در این کشور وجود دارد که در صدر نقاطی که می بایست از آنها بازدید کنید، قرار می گیرد.

مایاها از قرن ششم پیش از میلاد تا قرن دهم پس از میلاد در نقطه ای که هم اکنون با عنوان پارک ملی تیکال Tikal National Park نامیده می گردد، می زیسته اند. البته ساکنان کنونی این منطقه، جگوارها، میمون ها و بیش از 60 گونه خفاش هستند.

پارک سنترال Parque Central یک نقطه محبوب برای دور هم جمع شدن است.

در دریاچه پتن ایتزا Lake Petén Itzá، آبهای آبی تماشایی آن برای تماشای غروب و شنا کردن با مردم محلی ایده آل هستند.

جهانگردان ماجراجو می توانند در نزدیکی چندین آتشفشان فعال این مورد از زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان به کوهنوردی، تپه نوردی و اردو زدن مشغول شوند. البته، بهتر است این کار را در زمان مناسبی از سال انجام دهند.

پاپوآ گینه نو

کافیست یک نگاه به آب های این کشور بیاندازید تا متقاعد شوید به یک بهشت سفر نموده اید. به علت نرخ جرم بالا در پاپوآ گینه نو توصیه می گردد در یک تور از پیش مشخص شده و به وسیله یک آژانس مسافرتی به این کشور بکر با تنوع فوق العاده سفر کنید. این باعث می گردد سفرتان کمی گران قیمت تر و مجلل تر باشد اما، امکان دارد به بهترین سفر تمامی عمرتان تبدیل گردد. سواحل ماسه سفید و مناظر تماشایی کارت پستالی از ویژگی های استان نیو ایرلند New Ireland در این کشور هستند.

پایتخت این کشور، پورت مورسبی Port Moresby از زاویه بالا فوق العاده زیبا است. متاسفانه، در شهرهای کوچکتر این کشور امکانات مناسبی وجود ندارند و یکی از دلایلی که بهتر است در یک تور به این کشور سفر کنید، همین است.

قبیله های بومی یک جشن خوانندگی دارند. در پاپوآ گینه نو مردم دقیقا به 836 زبان مختلف صحبت می نمایند و تعداد مردمی که به بعضی از این زبانها سخن می گویند، از هزار نفر کمتر است.

یکی از عالی ترین بخشهای این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان، امکانات و نقاط عالی آن برای غواصی است.

نیوفاندلند

در نیوفانلند می توانید در کنار توده های یخ کایاک سواری کنید. در این کشور 29 هزار کیلومتر خطوط ساحلی بکر و 200 راستا پیاده روی وجود دارند؛ بعلاوه 22 گونه نهنگ که بین ماه های می و سپتامبر از نیوفانلند و لابرادور Newfoundland and Labrador می گذرند. به این مجموعه، گلوگاه های زیبای پوشیده شده از یخچال های طبیعی را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید که این مورد از دیدنی ترین مناطق جهان، یک مکان رویایی برای عاشقان طبیعت است.

هر بهار، توده های یخ از سمت قطب به نقاطی مانند خلیج ترینیتی Trinity Bay می آیند. بهتر است برای دیدن آنها از نزدیک، یک قایق، کایاک یا خودرو کرایه کنید.

از بودن در پارک ملی گروس مورن Gros Morne National Park خسته نمی گردد. این پارک علاوه بر عروس های دریایی نئونی که بسیار دیدنی هستند، شامل گلوگاه های بزرگ نیز می گردد که می توانید با قایق از آنها دیدن کنید.

مجموعه تاریخی فورت آمهرست Fort Amherst به افتخار کلنل ویلیام آمهرست Colonel William Amherst که این منطقه را در سال 1762 از فرانسوی ها پس گرفت، ساخته شد.

فصل پاییز در نیوفاندلند فوق العاده زیبا و تماشایی است. در این تصویر رودخانه هامبر Humber River را در میان برگریزان پاییزی می بینید.

رومانی

رومانی از گذشته کمونیستی خود گذر نموده و به دوره درخشانی رسیده است که جهانگردان از سرتاسر جهان برای بازدید از شهرهای قرون وسطایی و قلعه های باشکوه به آن سفر می نمایند. در این مورد از زیباترین مناطق شگفت انگیز جهان علاوه بر خیابان های جذاب سنگفرش، می توانید راستاهای کوهستانی ماجراجویانه در کوه های کارپاتیان Carpathian و مراکز تفریحی اقامتی ساحلی در سواحل دریای سیاه را پیدا کنید. کلیسای سیاه Black Church با دیوارهای داخلی که توسط فرش های ترکی تزئین شده اند، جواهر شهر براشوو Brasov بشمار می رود.

قلعه کوروین Corvin Castle در ترانسیلوانیا Transylvania دارای حدود 50 اتاق مملو از هنر قرون وسطایی است. این قلعه با عنوان تماشایی ترین قلع سبک گوتیک در این کشور شناخته می گردد.

بیشتر بخوانیدشهر ترانسیلوانیا؛ آرامگاه ابدی کنت دراکولا

رانندگی در پیچ های جاده ترنسفاگاراسان Transfagarasan Road ممکن است یک روز کامل طول بکشد. این جاده ایالت های ترانسیلوانیا Transylvania و والاچیا Walachia را به وسیله کوه ها به یکدیگر متصل می نماید. اگر به اندازه کافی جرات و شجاعت داشته باشید، می توانید این جاده را با دوچرخه هم طی کنید.

بخارست بخاطر جوش و خروش عالی و غذای فوق العاده اش شناخته می گردد. معماری سوسیالیست و آرت نوو در این شهر در کنار هم دیده می شوند و زندگی شبانه شهر از بهترین ها در اروپای شرقی بشمار می رود.

لائوس

تماشای آبشارهای باشکوه، کوه های مرتفع و زمین های سبزرنگ برنج در کنار فرایند آرام زندگی مردم محلی، بسیار تماشایی و لذت بخش است. بعد از تجربه زیپ لاین کردن و کایاک سواری در غار، به خود زنگ تفریح بدهید و به یک گروه یوگا بپیوندید. غذاهای لائوس که اغلب شامل برنج نرم، سالاد پاپایا و ماهی تازه هستند، ارزش چشیدن دارند. یک بالون بزرگ در این تصویر بر فراز وانگ وینگ Vang Vieng که یک شهر جنگلی و یک جاذبه محبوب برای جهانگردان است، پرواز می نماید.

آبشارهای کوآنگ سی Kuang Si Falls بسیار تماشایی، ولی برای شنا کردن بیش از اندازه سرد هستند.

در این تصویر زمین های برنج طبقه طبقه در روستایی در مو سانگ چای Mu Cang Chai را می بینید.

پارک بودا Buddha Park در وینتیان باشکوه ترین پارک مجسمه است که تا به امروز در جهان دیده اید.

در ادامه بخوانیدلائوس، مقصدی جذاب با فرهنگی بودایی در قلب آسیا

آذربایجان

بهتر است سفر خود را در باکو Baku آغاز کنید. شهر قدیم موجود در این شهر به عنوان یک نمونه نایاب از معماری باستانی در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفت. سپس، به گشت و گذار در روستاهای زیبای این کشور در کوهپایه کوه های بزرگ قفقاز Great Caucasus بروید. در شهر باکو Baku، معماری قدیمی با برج های درخشان قرن بیست و یکمی ترکیب شده و بر فراز دریاچه خزر نهاده شده است.

بیشتر بخوانیدجاذبه های جهانگردی باکو | سفر به پایتختی پر از رنگ

خانه دولت Government House یکی از بناهای تاریخی متعدد شهر باکو Baku برای بازدید است.

باکو Baku همچنین دارای موزه، سالن تئاتر، کتابخانه و یک خانه اپراست. حتما سری به یکی از اتاق های بالکن دار هتل فور سیزنز Four Seasons Hotel بزنید.

خینالیق Xinaliq در بالای کوه ها، صندلی چوپان های گرم و صمیمی بوده که می توانند راستا درست کوهنوردی ماجراجویانه را به شما نشان دهند.

سیشل

از آنجایی که شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، ماه عسل خود را در این کشور گذرانده اند، می توانید مطمئن باشید که چشم اندازهای آن کاملا سلطنتی و باشکوه هستند. سیشل که مجموعه ای از نزدیک به 115 جزیره در اقیانوس هند است، در حقیقت یک پارک موضوعی ساحلی بشمار می رود. بازدید از همه این جزیره ها ممکن است بیشتر از دو هفته طول بکشد. مراکز اقامتی متنوع از ویلا و کلبه در این مورد از شگفت انگیزترین مناطق جهان موجود هستند.

ساحل آنس سوقس دقژان Anse Source DArgent با ماسه های صورتی رنگ خود یکی از تحسین شده ترین و زیباترین سواحل جهان بشمار می رود. توصیه می کنیم صبح خیلی زود و قبل از اینکه سایر هواداران این ساحل هجوم بیاورند، از آن دیدن کنید.

سواحل بو والون Beau Vallon از پر قاچاق ترین سواحل سیشل هستند اما، بسیار خلوت بوده و وقت گذرانی در آنها خوشایند است.

در تصویر زیر، شهرهای ساحلی و پوشش گیاهی جزیره ماهی Mahe Island از زاویه بالا، با تمام شکوه می درخشند. پوشش جنگلی این جزیره در ترکیب با سواحل بکر، بهشتی برای جهانگردان محسوب می گردد.

جزیره بسیار کوچک سن پییر St. Pierre مانند جزیره رویاهاست و قطعا در فهرست دیدنی ترین مناطق جهان قرار می گیرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98396

به "آشنایی با دیدنی ترین مناطق دنیا که باید در لیست سفرتان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دیدنی ترین مناطق دنیا که باید در لیست سفرتان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید