بهترین شاسی بلندهای 2020 را بشناسید

به گزارش مجله سرگرمی، در حال حاضر در بازار آمریکا یکی از کراس اوورهایی که به شدت مورد توجه واقع شده است هوندا cr-v است.

بهترین شاسی بلندهای 2020 را بشناسید

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، به طور کلی این روزها بازار خرید و فروش خودروهای شاسی بلند بسیار داغ است و عموم خانواده ها نیز به سمت همین سگمنت می فرایند. در بازار آمریکا گزینه های مختلفی زیر 35 هزار دلار وجود دارد و اگر چنین بودجه ای داشته باشید به راحتی می توانید از بین برندهای معروف یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه این گزارش قصد داریم به معرفی بعضی از بهترین شاسی بلندهای زیر 35 هزار دلار بپردازیم.

Honda CR-V

هوندا cr-v یکی از کراس اوورهای جذاب بازار به شما می رود که داخل کابین آن امکانات خوبی واقع شده است و از جمله آن های می توان به سیستم هوشمند رانندگی هوندا و مالتی مدیای هماهنگ با آندروید و ios اشاره نمود. این خودرو در بخش فنی از پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره می برد البته بهره گیری از گیربکس cvt باعث شده انتقال قدرت کمی با تاخیر انجام گردد. اگر این پیشرانه شما را راضی نمی نماید یک نمونه هایبرید نیز وجود دارد که می توانید آن را خریداری کنید. گفتنی است که طراحی داخل خودرو نیز به اندازه مبلغی که می پردازید جذاب است و در بخش هایی نیز از چوب استفاده شده است.

Kia Niro Hybrid

شاید کیا نیرو جذاب ترین شاسی بلند یا محصول این خودروساز کره ای نباشد اما به دلیل مصرف سوخت بسیار پایین باعث جلب نظر مشتریان می گردد. باید گفت که این خودرو در دو نوع هیبرید و پلاگین هیبرید عرضه می گردد. نسخه هیبریدی تغییراتی را در ظاهر نسبت به سنخه الکتریکی داشته است. پیشرانه به کار رفته در نسخه هیبرید از نوع 1.6 لیتری بنزینی است و یک باتری 1.65 واست ساعتی لیتیوم یونی نیز در کنار آن واقع شده است. از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم ترمز اتوماتیک، سیستم حرکت بین خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و کروزکنترل هوشمند اشاره نمود.

Mazda CX-5

همانند سایر محصولات مزدا مدل cx-5 یکی از بهترین هندلینگ ها را دارد و نسبت به هم رده های خود در این زمینه یک سر و گردن بالاتر است. از جمله نقاط قوت این خودرو طراحی ساده و در عین حال شیک در داخل کابین است و همین مورد نظر بسیاری از مشتریان را جلب می نماید. اگر بخواهیم به تجهیزات این خودرو اشاره کنیم می توان مواردی مانند کروز کنترل، ترمز شهری هوشمند، سیستم تشخسص عابر پیاده و نور بالای اتوماتیک را نام برد. زیر کاپوت cx-5 یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر 187 اسب بخاری واقع شده است که به وسیله جعبه دنده 6 سرعت اتوماتیک نیرو را به چهار چرخ خودرو منتقل می نماید.

Subaru Forester

سوبارو از جمله برندهای پرطرفدار ژاپنی است هرچند که در کشور ما جز تعداد محدود از آن وجود ندارد. مدل فارستر این خودروساز وارد پنجمین نسل خود شده اما به روز رسانی زیادی را تجربه نکرده است. سیستم های جالبی در این خودرو وجود دارد که از جمله آن ها می توان به دستیار راننده به نام eyesight و سیستم یادآور جایگاه اشاره نمود. سیستم eyesight در حقیقت وظیفه حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از خروج از خط را دارد. سیستم یادآور جایگاه نیز پیش از ترک خودرو به راننده هشدار می دهد که کودک روی جایگاه عقب هست یا خیر. فارستر با دو نوع پیشرانه 2 و 2.5 لیتری بنزینی عرضه می گردد البته یک نمونه دیزلی 2 لیتری نیز وجود دارد.

Volkswagen Atlas

در حقیقت منظور مدل کراس اسپرت اطلس است که نسبت به نسخه اصلی کوتاه تر و اسپرت است. در بخش فنی دو پیشرانه 276 اسب بخاری 6 سیلندر و 235 اسب بخاری 4 سیلندر برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در هر دو پیشرانه گیربکس از نوع 8 سرعت اتوماتیک است و سیستم چهارچرخ متحرک 4motion نیز به صورت استاندارد وجود دارد. یک ویژگی جذاب که در مدل کراس اسپرت اضافه شده سیستم شارژ وایرلس است.

دانلود با کیفیت

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92141

به "بهترین شاسی بلندهای 2020 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شاسی بلندهای 2020 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید