قحطی کمری 2016 در بازار

به گزارش مجله سرگرمی، کم پیدا می گردد خودرویی با مشکل عرضه در بازار روبرو گردد و در زمانی اندک برای فروش، بتواند اعتماد خریداران را به دست آورد. کمری 2016 در سه تیپ هیبریدی LE، هیبریدی XLE و بنزینی GLX S اسپیشیال ادیشن سال 95 وارد بازار ایران شد و در بازه قیمتی 155 تا 190 میلیون تومان، خیلی سریع به ترند بازار بدل شد. سدان محبوب ژاپنی اما پس از چشیدن طعم موفقیت در دوره ای کوتاه، به یکباره با قانون ممنوعیت واردات خودروهای مونتاژ آمریکا روبه رو شد و از ثبت سفارش جا ماند. کمری به فاصله سه سال از آن دوره، هنوز هم بهترین سدان متوسط و مالی بازار ایران بین حدود 10 مدل وارداتی مختلف و متنوع است.

قحطی کمری 2016 در بازار

در بازاری که حدود 10 مدل مختلف از نیسان تیانا، رنو سفران، فولکس واگن پاسات، پژو 508، دو سری هیوندای سوناتا و سوناتا هیبریدی، دی اس 5LS، کیا اوپتیما، رنو تالیسمان و هوندا آکورد در بازه قیمتی 500 تا 900 میلیون تومان خرید و فروش می شوند، نام تویوتا کمری 2016 مثل جواهر می درخشد.

شاید تصور کنید این گزارش با عباراتی غلوآمیز در حال ایجاد پروپاگاندا برای این سدان ژاپنی است اما فقط کافی است سری به تعمیرگاه های پایتخت بزنید و از فروشندگان لوازم یدکی خودروهای وارداتی درباره این خودرو، دوام بالا و استهلاک کمش سوال کنید. بعد هم به سراغ گالری های سطح شهر و سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو بروید و جست وجو برای یافتن تویوتا کمری 2016 را آغاز کنید. خواهید دید این سدان 4.85 متری چه بازرگان معتبر و چه خدمتکار بی سروصدایی است.

یکی از معدود فروشندگان این خودرو که پیروز شده نسخه 2016 کمری را در کارکرد 1800کیلومتری از مشتری خریداری کند، قیمت 800 میلیون تومان را برای سدان مشهور تویوتا آگهی نموده است. وقتی با او به گفت وگو می نشینیم، دلیل این قیمت گران و کمبود بسیار زیاد کمری را در سه چیز خلاصه می نماید: واردات اندک، استهلاک به میزان یک سوم رقبا و سواری نرم و راحت و ایمن. او به ما می گوید: اصلا قیاس کردن کمری 2016 با رقبای اروپایی و کره ای اشتباه است. این خودرو اصلا هزینه نگهداری چندانی ندارد. سطح سواری اش هم از غالب رقبا بهتر است. چرا مالک چنین خودرو خوبی باید ماشینش را بفروشد؟ بفروشد که چه بخرد؟ وقتی از او می پرسیم کدام محصول مشابه در بازار هست که جایگاهی شبیه کمری دارد، او بی درنگ کورولا 2016 و 2017 را مثال می زند! بازهم یک تویوتا و بازهم یک سدان مالی.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیوار
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43229

به "قحطی کمری 2016 در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قحطی کمری 2016 در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید