برگزیت؛ عامل رویگردانی انگلیسی ها از گذراندن تعطیلات در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس اطلاعات یک شرکت گردشگری معروف انگلیسی شهروندان این کشور به دلیل هرج و مرج های ایجاد شده در روند برگزیت ترجیح می دهند برای سفر کشورهای خارج از اتحادیه اروپا را انتخاب نمایند.

برگزیت؛ عامل رویگردانی انگلیسی ها از گذراندن تعطیلات در اتحادیه اروپا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، بر اساس اطلاعات شرکت مهمان نوازی و گردشگری توماس کوک انگلیس، بسیاری از انگلیسی ها با توجه به تشدید اختلافات بر سر مسئله برگزیت ترجیح می دهند برای سفر کشورهای خارج از اتحادیه اروپا را انتخاب نمایند.

بر اساس اطلاعات مسئولان این شرکت گردشگری به دلیل هرج و مرج ایجاد شده در مسئله برگزیت بسیاری از انگلیسی ها برای گذراندن تعطیلات و مرخصی به دنبال هدفی خارج از اتحادیه اروپا هستند.

بخصوص کشورهای ترکیه و تونس که در سال های گذشته به دلیل مسائل امنیتی برای دیگر کشورها محبوبیتی نداشتند حالا از این شرایط انگلیس سود می برند.

چندی پیش 27 عضو اتحادیه اروپا در این باره با هم توافق کردند که تاریخ برگزیت برای دومین بار به تعویق افتاده و تا 31 اکتبر به انگلیس برای خروج از این اتحادیه زمان داده گردد. البته بر اساس توافقات صورت گرفته یک برگزیت زودتر از این موعد هم امکان پذیر است، اگر عرصه سیاسی انگلیس درباره مناسبات آینده با اتحادیه اروپا توافق کند.

مجلس انگلیس تا به حال سه بار توافق برگزیت صورت گرفته با بروکسل را رد نموده است.

ابتدا قرار بود انگلیس در تاریخ 29 ماه مارس این اتحادیه را ترک کند و بعد از آن 12 آوریل برای این برگزیت در نظر گرفته شد و بعد از آن هم تاریخ برگزیت تا 31 اکتبر به تعویق افتاد.

سیاستمداران انگلیسی تا به حال نتوانسته اند درباره یک راه منظم برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به توافقی دست یابند. اکثر سیاستمداران در انگلیس و بروکسل هم از یک برگزیت سخت بدون توافق با اتحادیه اروپا می ترسند. مذاکرات تاکنون دولت انگلیس با اپوزیسیون هم به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21520

به "برگزیت؛ عامل رویگردانی انگلیسی ها از گذراندن تعطیلات در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیت؛ عامل رویگردانی انگلیسی ها از گذراندن تعطیلات در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید