برگزاری جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان در اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، جشنواره گردشگری معرفی سیستان و بلوچستان به مدت دو روز در باغ موزه چهل ستون اصفهان در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی معاون گردشگری این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای موسیقی محلی، طبخ و ارائه غذاهای محلی، برپایی سیاه چادر عشایری، نمایش صنایع دستی، تبلیغات و معرفی ظرفیت های استان به وسیله چاپ و نصب بنر و توزیع بروشور و کتابچه نیز از اقداماتی است که در این جشنواره اجرا می گردد.

او گفت: این برنامه از ساعت 9 الی 16، نهم و دهم آبان ماه اجرا می گردد و از سری اقداماتی است که در راستای پویش ملی معرفی سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

او ادامه داد: نمایشگاه عکس از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان نیز در گالری نگرش اصفهان برگزار می گردد.

میرحسینی گفت: تاکنون در راستای پویش ملی معرفی سیستان و بلوچستان اقدامات مختلفی انجام شده که از جمله می توان به اجرای برنامه های شب های فرهنگی در استان های مختلف، برگزاری تور راهنمایان گردشگری یزد در سیستان و بلوچستان، حضور فعالان گردشگری خراسان رضوی و جنوبی در سیستان و بلوچستان برگزاری فم تور آشناسازی ویژه فعالان گردشگری، فضای مجازی و خبرنگاران ایران و غیره اشاره نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56327

به "برگزاری جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فرهنگی معرفی سیستان و بلوچستان در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید