اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه در 81 نقطه خراسان جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه در 81 نقطه استان اطلاع داد و گفت: ویژه برنامه های نوروزگاه هر روز در عمارت جهانی اکبریه اجرا می گردد.

اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه در 81 نقطه خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، محمود بستانی اظهارکرد: ویژه برنامه های نوروزگاه از 28 اسفند ماه در استان شروع و تا 12 فروردین ماه ادامه دارد.

او اجرای برنامه نوروزگاه را یکی از برنامه های شاد در ایام نوروز مطرح نمود و اضافه نمود: ویژه برنامه های نوروزگاه هر ساله مورد استقبال بی نظیر مردم استان و گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی بیان داشت: جشنواره نوروزگاه برای شناسایی، پاسداری، احیاء و ترویج مصادیق میراث ناملموس مرتبط با نوروز برگزار می گردد.

بستانی با بیان اینکه دراین برنامه، آداب و سنن، مسائل فرهنگی و بازی های بومی ومحلی هر شهرستان به نمایش گذاشته می گردد، مطرح نمود: مسافران نوروزی می توانند با حضور در اماکن تاریخی که طرح نوروزگاه در آنها به اجرا در می آید شرکت نمایند تا لحظات خوشی را در کنار خانواده هایشان داشته باشند.

او با بیان اینکه جشنواره نوروزگاه هر روز در مرکز استان در باغ و عمارت جهانی اکبریه نیز برگزار می گردد، مطرح نمود: از جمله برنامه های این نوروزگاه موسیقی سنتی و پایکوبی آئینی،نمایش، بازی های بومی و محلی، بازارچه صنایع دستی، جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه آثار هنری و نمایشگاه لباس های سنتی است.

بستانی بیان داشت: ویژه برنامه نوروزگاه باغ و عمارت جهانی اکبریه هر روز از ساعت 17 الی 20 برگزار می گردد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39007

به "اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه در 81 نقطه خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای ویژه برنامه های نوروزگاه در 81 نقطه خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید