برنامه های اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت برنامه های خود را گفت.

برنامه های اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، اداره کل بهداشت و درمان این دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت برنامه های خود را گفت.

یوسف مقدس رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران، از برگزاری هفته سلامت با شعار مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت، از یکم تا هفتم اردیبهشت امسال اطلاع داد.

وی با بیان اینکه از سوی وزارت بهداشت و درمان هر یک از روزهای هفته سلامت نام گذاری شده است، خاطر نشان کرد: اول اردیبهشت دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، دوم اردیبهشت آموزش رکن سلامت، و سوم اردیبهشت تحت عنوان مشارکت اجتماعی و سلامت نام گذاری شده اند.

رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران اضافه کرد: هم چنین چهارم اردیبهشت با عنوان مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان؛ پنجم اردیبهشت، سلامت در حوادث و بحران ها؛ ششم اردیبهشت سبک زندگی سلامت محور و هفتم اردیبهشت نیز سلامت، جمعیت و خانواده نامیده شدند.

مقدس در ادامه با برشمردن اقدامات اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران در هفته سلامت مطرح کرد: در این هفته به صورت خاص می توان به برگزاری جشنواره هنری ایمنی، بهداشت، محیط زیست در سطح دانشگاه های شهر تهران که با دریافت آثار هنری دانشجویان، برگزاری نمایشگاه آثار و تقدیر از برگزیدگان با اعطای جوایز همراه است، اشاره نمود.

وی توضیح داد: برگزاری ایستگاه سلامت در محوطه پردیس مرکزی از تاریخ 9 تا 11 اردیبهشت امسال و ارائه خدمات سلامت به دانشگاهیان با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز مشاوره، اداره کل تربیت بدنی و کانون دانشجویی هلال احمر از برنامه های هفته سلامت در دانشگاه تهران است.

رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه از راه اندازی طرح خطرسنجی بیماری های قلبی عروقی در دانشگاه تهران اطلاع داد و خاطر نشان کرد: اجرای مفاد بسته خدمات سلامت پایه کارکنان دولت از دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده که از دیگر برنامه های هفته سلامت در دانشگاه تهران است.

مقدس در سرانجام گفت: امید است با مشارکت دانشگاهیان در برنامه های هفته سلامت، شاهد پویایی اقدامات این اداره کل و در نهایت ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان باشیم.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19846

به "برنامه های اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید