برف راه 620 روستای لرستان را بست ، قطع برق 20 روستا

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از مسدودشدن راه ارتباطی 620 روستا و قطع برق 20 روستای این استان در پی بارش سنگین برف اطلاع داد.

برف راه 620 روستای لرستان را بست ، قطع برق 20 روستا

به گزارش خبرنگاران، مهدی پازوکی در خرم آباد با اشاره به پیامدهای سامانه بارشی جاری در لرستان گفت: بارش سنگین برف محور ارتباطی 620 روستای این استان را مسدود نموده که کوشش راهدارن برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

وی اضافه نمود: راه ارتباطی 250 روستای دلفان، راه ارتباطی 100 روستای خرم آباد، راه ارتباطی 140 روستای الیگودرز، راه ارتباطی 100 روستای بروجرد و 30 روستای الشتر در پی بارش برف مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه تعطیلی مدارس این استان در پی بارش برف به فرمانداری شهرستان ها واگذار شده است، مطرح نمود: مدارس منطقه های که راه ارتباطی آن ها در بارش برف مسدود است تعطیل اعلام می گردد.

وی با تأکید به اینکه مدارس نوبت صبح روستاهای مسدودشده در شهرستان های الشتر، بروجرد، دلفان، الیگودرز، منطقه ها گریت و کشور بخش پاپی شهرستان خرم آباد تعطیل است و در بستر شبکه شاد برگزار می گردد، بیان نمود: فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط لرستان به صورت عادی و حضوری است.

پازوکی با بیان اینکه برق 20 روستا در منطقه کشور خرم آباد در پی بارش سنگین برف قطع شده است، گفت: آب و گاز روستاهای برف گیر لرستان وصل است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164477

به "برف راه 620 روستای لرستان را بست ، قطع برق 20 روستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف راه 620 روستای لرستان را بست ، قطع برق 20 روستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید