بدون چک و ضامن از بانک آینده وام خرید کالا بگیرید! کاملاً آنلاین

به گزارش مجله سرگرمی، طبق گزارش منتشر شده از لندو (پلتفرم خرید اقساطی از فروشگاه های آنلاین) برای اولین بار در ایران امکان دریافت وام تماماً آنلاین، برای سراسر کشور فراهم شده است. این وام مربوط به بانک آینده بوده و بدون احتیاج به چک و ضامن و مراجعه حضوری، تنها با ارائه سفته الکترونیکی به متقاضیان تعلق می گیرد.

بدون چک و ضامن از بانک آینده وام خرید کالا بگیرید! کاملاً آنلاین

ثبت نام وام فوری بانک آینده

یکی از اهداف طرح نو لندو و بانک آینده، ارائه وام به تمام نقاط کشور است؛ بنابراین شما هرجای ایران که باشید، می توانید با ورود به سایت لندو درخواست وام خود را ثبت کنید و کاملا آنلاین وام بگیرید. بعلاوه این وام احتیاجی به چک و ضامن ندارد و فقط با ارائه سفته الکترونیکی می توانید تا سقف 20 میلیون تومان وام برای خرید کالا دریافت کنید.

مزایای طرح نو بانک آینده و لندو

بر اساس شرایط اعلام شده به وسیله لندو و بانک آینده، در طرح نو وام خرید کالا هیچ شرایط سختی درنظر گرفته نشده است. بعلاوه در این طرح 20 میلیونی، مزایای زیادی مشاهده می گردد. مزایایی مثل:

شرایط و مراحل دریافت وام آنلاین از بانک آینده و لندو

یکی از اهداف همکاری بانک آینده و لندو، تسهیل در ارائه وام های خرد بانکی است. به همین علت در طرح نو ارائه شده، فرایندی تماماً آنلاین درنظر گرفته شده است تا امکان دریافت این وام برای تعداد بیشتری از افراد جامعه فراهم گردد.

در حال حاضر لندو که بیش از 7 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد، امکان ثبت نام و دریافت وام 20 میلیونی بانک آینده را فراهم نموده است.

برای دریافت این وام ضروری است در سایت لندو ثبت نام کنید و بعد از معین کردن مبلغ وام (از 4 تا 20 میلیون تومان) و مدت بازپرداخت آن (شش ماهه، نه ماهه و دوازده ماهه)، مدارک مورد احتیاج را آپلود و ادامه فرایند را طی کنید. در فرایند دریافت این وام، به هیچ وجه به مراجعه حضوری شما احتیاجی نیست و تمام مراحل از جمله افتتاح حساب و خرید سفته هم به شکل آنلاین انجام می گردد. بعد از عبور از مراحل معین شده، وام موردنظر شما در اختیارتان قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن، خرید اقساطی خود را از فروشگاه های همکار لندو تکمیل کنید.

لندو در حال حاضر با صدها فروشگاه آنلاین همکاری می نماید که این فروشگاه ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می دهند.

پس همین الان وارد سایت لندو شوید و با یک کلیک، درخواست وام راحت و آنلاین خود را ثبت کنید.

ثبت درخواست وام خرید کالا از بانک آینده و لندو

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164376

به "بدون چک و ضامن از بانک آینده وام خرید کالا بگیرید! کاملاً آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون چک و ضامن از بانک آینده وام خرید کالا بگیرید! کاملاً آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید