باقرزاده: فعلا اردوها را تعطیل کردیم و ورزشکاران انفرادی تمرین می نمایند، چین نمی تواند به صندلی ما برسد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: چین هیچ شانسی برای رسیدن به صندلی و امتیاز ما ندارد حتی اگر در مجارستان قهرمان هم گردد امتیازش به ما نمی رسد.

باقرزاده: فعلا اردوها را تعطیل کردیم و ورزشکاران انفرادی تمرین می نمایند، چین نمی تواند به صندلی ما برسد

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد نمایندگان سابر کشورمان در جام دنیای شمشیربازی لوکزامبورگ، گفت: بچه ها در بخش انفرادی خیلی خوب بودند. حریف روس پاکدامن که با نتیجه 15 بر 14 برابر آن مغلوب شد نفر سوم این مسابقات شد. در بین 200 شرکت نماینده ایران دو نماینده در جمع 16 نفر پایانی داشت و این برای رنکینگ بچه ها بسیا خوب بود.

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش تیمی و در جدول 16 تیمی چین مقابل آمریکا مغلوب شد و دهم شد. چین هیچ شانسی برای رسیدن به صندلی و امتیاز ما ندارد حتی اگر در مجارستان قهرمان هم گردد امتیازش به ما نمی رسد و ما با این تیم اختلاف 48 امتیازی داریم. ما در 6 مرحله مسابقه یعنی مسابقات دنیای مادرید، قهرمانی آسیا در ژاپن، قهرمانی دنیا مجارستان، دنیای مصر، جام دنیای ورشو و جام دنیای لوکزامبورگ شرکت کردیم و در این مسابقات 232 امتیاز المپیکی گرفتیم در حالی که چینی ها 184 امتیاز دارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: در حال حاضر تکلیف سهمیه تیم اول هر قاره از رنکینگ دنیای تعیین است و فقط رقابت در اروپا است. آمریکا از قاره آمریکا، مصر از آفریقا و ایران از آسیا و 4 تیم اول رنکینگ سهمیه های خود را تعیین کردند فقط بین فرانسه، روسیه و آلمان برای کسب سهمیه اول اروپا رقابت است. سایر تیم ها نیز تقریبا شانسی برای کسب سهمیه ندارند.

وی در مورد زمان برگزاری مسابقات زون آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود فروردین ماه در کره برگزار گردد که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و احتمالا برگزار هم نمی گردد و امتیازات آن را همانند سال قبل محسوب می نمایند اما مسابقات زون آسیا باید برگزار گردد. کنفدراسیون شمشیربازی آسیا به خیلی از کشورها پیشنهاد میزبانی داده ولی هیچ کشوری قبول نکرده است حتی کویت و ازبکستان هم که احتمال میزبانی آنها وجود داشت اعلام آمادگی نکردند.

باقرزاده در ادامه اضافه کرد: فعلا اردوها را تعطیل کردیم. این اتفاق برای بسیاری از کشورها هم افتاده و مطمئنا تیم ها افت می نمایند. ما برای زون آسیا 5 نفر (یک نفر فلوره مردان، و یک نفر اپه مردان سه دختر در اپه و فلوره و سابر) را اعزام می کنیم اما اسامی نهایی تعیین نیست اگر زمان برگزاری مسابقات تعیین گردد بلافاصله ورزشکاران به اردو دعوت می شوند و با نظر کادر فنی از بین آنها بهترین ها انتخاب می شوند. بچه ها قبل از شیوع کرونا در اردو بودند و بعد از آن اردوها تعطیل شد و انفرادی تمرین می نمایند.

وی درخصوص حکم سرپرستی دبیری برای نایب رئیس فدراسیون گفت: آقای دنیای نایب رئیس فدراسیون است و برای اینکه سر فرصت دبیر را انتخاب کنم و فعلا کارها روی زمین نماند، وی را به عنوان سرپرست دبیری انتخاب کردم چرا که مشغله و کار نایب رئیس کمتر است. او فعلا حکم سرپرستی دارد و تا آخر سال دبیر را معرفی می کنیم. یعقوبیان در مدتی که دبیر فدراسیون بود زحمت زیادی کشید و فعلا هم در مشهد رئیس هیئت شدند و برای حضور در دوره بین المللی مربیگری در مجارستان هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75472

به "باقرزاده: فعلا اردوها را تعطیل کردیم و ورزشکاران انفرادی تمرین می نمایند، چین نمی تواند به صندلی ما برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: فعلا اردوها را تعطیل کردیم و ورزشکاران انفرادی تمرین می نمایند، چین نمی تواند به صندلی ما برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید