بازدید شعبانی بهار از اردوی کمانداران در کیش، حقوق وزیری و میررحیمی واریز شد

به گزارش مجله سرگرمی، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در اردوی کمانداران در کیش از نزدیک در جریان تمرینات تیم ملی ریکرو نهاده شد.

بازدید شعبانی بهار از اردوی کمانداران در کیش، حقوق وزیری و میررحیمی واریز شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، صبح امروز غلامرضا شعبانی بهار با حضور در اردوی کمانداران در کیش از نزدیک در جریان تمرینات تیم ملی ریکرو نهاده شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اعضای فدراسیون، کادرفنی و کمانداران، برنامه فدراسیون برای حضور هرچه بهتر در المپیک 2020 را تشریح کرد.

شعبانی بهار گفت: قرار است تیم ریکرو اواخر اسفندماه ضمن برگزاری اردویی در تایلند، در مسابقات کاپ آسیا در این کشور شرکت کند. سپس در اردیبهشت ماه تیم راهی اردوی چین و مسابقات کاپ جهانی در این کشور خواهد شد. در تلاشیم تا یک اردوی برون مرزی دیگر نیز در سال آینده و پیش از مسابقات جهانی آلمان برای تیم ریکرو تدارک ببینیم.

وی تاکید نمود: در مسابقات جهانی آلمان که آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک 2020 است، پاداش خیلی خوبی درنظر گرفته ایم و هرکدام از تیم های مردان و زنان کشورمان به این مهم دست پیدا نمایند، فدراسیون پاداش قابل توجهی نیز در نظر گرفته است.

شعبانی بهار توضیح داد: هر کدام از ورزشکاران کشورمان نیز که بتوانند در صورت راهیابی به المپیک، در توکیو مقام کسب نمایند، علاوه بر پاداشی که کمیته و وزارت ورزش در نظر گرفته اند، یک پاداش ویژه نیز از فدراسیون دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، حقوق ورزشکاران المپیکی که ستاد عالی وزارت ورزش آن را تصویب نموده بود و برای کسب سهمیه میلاد وزیری و مربی ایشان(مجید میررحیمی) به فدراسیون داده شده بود، به حساب شخصی وزیری و میررحیمی هرکدام به مبلغ 30 میلیون تومان واریز شد.

همچنین شعبانی بهار صبح امروز جلسه ای نیز با اعضای کادرفنی و ملی پوشان پارا تیراندازی با کمان در کیش داشت و از نزدیک در جریان تمرینات این تیم نهاده شد و ضمن قدردانی از زحمات آنها ابراز امیدواری کرد که تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2020 خوش بدرخشد و با کسب مدال، دل مردم ایران را شاد کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کمیته پارالمپیک گفت: خداراشکر هماهنگی خوبی بین فدراسیون تیراندازی با کمان و کمیته پارالمپیک وجود دارد و اردوهای بچه های پارا به بهترین شکل در کیش در جریان است و امیدواریم این تیم بتواند در پارالمپیک 2020 نتایج درخشانی کسب کند.

شعبانی بهار توضیح داد: این اردوها ادامه خواهد داشت و در تلاشیم با هماهنگی کمیته پارالمپیک، نیازهای کمانداران را رفع نموده تا آنها بهترین عملکرد خود را در توکیو داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68426

به "بازدید شعبانی بهار از اردوی کمانداران در کیش، حقوق وزیری و میررحیمی واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شعبانی بهار از اردوی کمانداران در کیش، حقوق وزیری و میررحیمی واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید