بازار بزرگ و فروشگاه های کاشان تعطیل شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اصفهان بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان، فعالیت بازار و فروشگاه های بزرگ کاشان تعطیل خواهد بود.

بازار بزرگ و فروشگاه های کاشان تعطیل شد

در اطلاعیه شماره 18 این ستاد آمده است، بازار بزرگ کاشان، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ، مجتمع های تجاری، بازار شهفرایند و بازار مهستان از روز شنبه - دوم فروردین 1399 تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

در بخش دوم این اطلاعیه نوشته شده است: فعالیت تمام اصناف در سطح شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تا ساعت 15 مشخص می شود، ولی داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری خصوصی و همچنین نانوایان، میوه فروشان، قصابان و مرغ فروشان، لبنیات و خواروبارفروشان به شرط رعایت دقیق موازین بهداشتی از این قانون استثنا هستند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، در بند سوم مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان همچنین تصریح شده است که فعالیت میدان میوه و تره بار کاشان از ساعت 5 صبح تا 12 ظهر مشخص می شود. رستوران ها و آشپزخانه ها با رعایت دستورالعمل های ابلاغی می توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: مراکز و باشگاه های ورزشی، صنف اغذیه فروشان و آرایشگران زنانه و مردانه، تمام مراکز اقامتی شامل هتل ها، مهمان سراها، مجموعه های بوم گردی و.. تعطیل بوده و پذیرش مسافر در منازل شخصی نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است. دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد اعم از اسکناس، ایران چک و مسکوک در تمام مغازه ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در بخش خاتمه اطلاعیه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان تصریح شده است: با توجه به فرایند افزایشی شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان و لزوم حفظ جان افراد، انجام هرگونه اخلال در نظم عمومی و تخطی از موارد مذکور و یا اقدامی که سلامت شهفرایندان و جامعه را تهدید کند با برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78570

به "بازار بزرگ و فروشگاه های کاشان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار بزرگ و فروشگاه های کاشان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید