معروف ترین هتل ایران را بشناسید

به گزارش مجله سرگرمی، چرا شناختن معروف ترین هتل ایران مهم است؟ و کدام هتل با چه ویژگی هایی این چنین شهرتی یافته است؟ آیا ویژگی معماری خاص و یا خدماتی متمایز را ارائه می دهد و یا این شهرت دلیل دیگری دارد؟

معروف ترین هتل ایران را بشناسید

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام پرشین هتل، هتل قصر طلایی مشهد نامی است که بیشترین جست وجوها را در رزرو هتل مشهد به خود اختصاص داده است. رزرو هتل قصر طلایی مشهد شبیه به رزرو بلیط یک قصر ایرانی، عثمانی برای بازدید است اما این بار نوساز و قابل سکونت، هر چند که تمام اتاق های این هتل سلطنتی و خیره نماینده نیستند اما این هتل به دلیل گرد هم آوردن تفریحات و خدمات محبوب هر سن و سالی محبوب شناخته می گردد. اتاق نمک درمانی، سالن بازی های رایانه ای، مجموعه آبی، آرایشگاه و فروشگاه ها، اتاق های مجلل، چندین رستوران با تنوع غذایی بالا و امکان گردش در دیدنی ترین آثار تاریخی و تفریحی شهر با تخفیف و تسهیلات از جمله اندک مزایای حضور در این هتل است.

یکی از دوست داشتنی ترین امکانات در رزرو هتل قصر طلایی مشهد ترنسفر آن با دو خودرو بنز اس 500 برای مهمانان وی آپی است که علاوه بر این مهمانان در مراسم خاص یا سورپرایزها نیز استفاده می گردد. این خودروهای تشریفاتی برای مراسم خاص سالگرد ازدواج، ماه عسل و … رزرو می شوند و شرکت های واسطه و بخش اداری هتل نیز این امر را محقق می سازند. رزرو ترانسفر بنز هتل قصر طلایی در هر نقطه از شهر هزینه ای معادل 150 هزار تومان دارد. البته این خدمات برای مهمانان وی آی پی رایگان است.

هتل قصر طلایی مشهد به دلیل مواجهه با استقبال گردشگران سالانه توسط سایت هایی همچون epersianhotel و اسنپ تریپ و اقامت 24 و … گارانتی می گردد تا در معامله ای دو سر برد و یا شاید بهتر بگوییم سه سر برد باشد برای هتلدار، آژانس های مسافرتی، مسافران رزرو نماینده!

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره بین المللی کشور ایران است که به دلیل تردد بالا در جهت مشهد این هتل هم شهرت ویژه ای یافته، اگر قرار باشد هتل های مشهور دیگر ایران را هم نام ببریم می توان به هتل ترنج کیش، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل های هما، هتل داد یزد، هتل عباسی اصفهان و هتل داریوش کیش هم اشاره نمود.

هتل قصر طلایی علاوه بر خوش شانسی برای موقعیت مکانی در شهری شلوغ همچون مشهد از زیبایی بی نظیر به همراه رعایت استانداردهای بین المللی هتل سازی برخوردار است. سایت هایی همچون epersianhotel و اسنپ تریپ و اقامت 24 و … به خوبی می دانند که هتل های لوکس ایران جمعیت زیادی را کنجکاو می نمایند تا حتی برای دیدن عکس های آن هم به هر جایی سرک بکشند و همین موضوع باعث افزایش رتبه سایت آنها خواهد شد.

با وجود این همه کنجکاوی و استقبال از لوکس ترین هتل ها چرا نباید هتلی همچون هتل قصر طلایی را نشناخت و اطلاعاتی از آن ارائه نداد.

در سایتی همچون epersianhotel مشاهده می گردد که راجع به هر آنچه مربوط به هتل قصر طلایی مشهد همچون مالک هتل قصر طلایی، شیوه ساخت وساز هتل، معماری و تهیه مصالح ارائه داده شده است.

همان طور که از عکس های هتل قصر طلایی مشهد نمایان است، توجه و ظرافت ویژه ای برای چیدمان، نظافت، به روز بودن آن انجام می گردد و مداوم به روزرسانی هایی در این مجموعه صورت می گیرد.

سنگ های مرر سفید و حتی سنگ فرش های نقش دار و سقف های با شکوه به همراه لوسترها زیبایی این هتل را چندین برابر نسبت به هتل های پنج ستاره دیگر افزایش داده اند. مالک این هتل سال ها پیش برای سفارش سنگ های این مجموعه به کشور چین سفر کرد و در همان کشور فوت شد.

این وسواس برای ساخت وساز فضای داخلی هتل به سبک و سیاقی زیبا و مجلل به خوبی نشان می دهد، هتل قصر طلایی مشهد از ابتدا با تمایزی بزرگ و خاص نسبت به تمام هتل های پنج ستاره ایران شروع به کار کرد. این تمایز در حالی رخ داد که در ایران تعداد انگشت شماری هتل بین المللی وجود داشت و هنوز هتل سازی به سبک اروپایی و لوکس رونق نداشت.

وقتی از کلمه قصر سخن می گوئیم توقع روبرویی با یک قصر هم در ذهنمان شکل می گیرد و دور از انصاف نیست که عنوان کنیم هتل قصر طلایی مشهد و بعضی اتاق هایش درست شبیه به قصر پادشاهان رومی و عثمانی است. ستون ها و سر ستون های متعدد و حکاکی ها و سنگفرش ها، مبلمان سلطنتی، بوفه غذا با تنوع رنگ و طعم سلطنتی، نورپردازی، تابلوهای رنگ روغن، رنگ بندی عالی و … همگی یادآور حضور در قصری مجلل هستند.

این هتل پارادوکس بزرگی است که بارها مورد انتقاد بعضی افراد قرارگرفته اما در مقابل بارها تحسین شده است. هتلی مجلل همچون قصر در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) که توجه هر رهگذری را به خود جلب می نماید. بعضی روحانیون معتقدند که ساختمان های عظیم و لوکس به سبک پادشاهان مانع از توجه به فضای روحانی حرم مطهر می گردد اما با استقبال از این گونه بناها در سال های گذشته شاهد ساخت وساز بیشتر این سبک هتل ها اطراف حرم بوده ایم.

اگر به دنبال رزرو هتل مشهد و هتل قصر طلایی مشهد با تخفیف های خاص هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً از سایت www.epersianhotel.com بازدید کنید و یا با شماره تلفن 05138096 تماس گرفته و از خدمات آن (وبسایت) بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ خبری

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20581

به "معروف ترین هتل ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین هتل ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید