10 رستوران برتر ابوظبی کدامند؟

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین بار، 23 خرداد 1355 بود. علی پروین در دقیقه 71 دروازه کویت را گگردد تا ایران غرق در غرور و شادی گردد و سومین قهرمانی پیاپی ایران در جام ملت های آسیا، آخرین قهرمانی آن باشد. حالا 3 دوره است که ایران در مرحله یک چهارم نهایی متوقف می گردد و 43 سال از آخرین قهرمانی ایران می گذرد. اما اکنون و پس از درخشش تیم ملی در جام جهانی، بسیاری از ایرانیان امید فراوانی به تکرار موفقیت های گذشته دارند. همین موضوع باعث شده عده زیادی از هم وطنان به فکر سفر به امارات متحده باشند تا هم صدا با هم تیم ملی کشورمان را تشویق کنند و هیجان و غرور پیروزی را از نزدیک تجربه کنند.

10 رستوران برتر ابوظبی کدامند؟

هواداری احتیاج به انرژی دارد و ابوظبی پر است از انواع رستوران ها. اگر می خواهید قبل یا بعد از بازی ها و یا در طول مدت اقامت تان در ابوظبی سری به رستوران های خوب و با کیفیت این شهر بزنید، در این مطلب خبرنگاران با 10 رستوران برتر ابوظبی بیشتر آشنا خواهید شد.

بهترین رستوران های ابوظبی کدامند؟

بیبلوس سور مر(Byblos Sur Mer)

این رستوران لبنانی که در هتل اینترکانتیننتال ابوظبی واقع شده یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین رستوران های این شهر است. در کنار دکوراسیون شیک و فضای دلنشین رستوران، تراسی هم وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا غذایتان را با منظره فوق العاده و دلنشین خلیج فارس میل نمایید. منوی رستوران بسیار متنوع است و می توانید انواع غذاهای لبنانی، مدیترانه ای، خاورمیانه ای و حتی غذاهای گیاهی را در آن پیدا کنید. این رستوران که جوایز بین المللی متعددی را کسب نموده در نظرسنجی های کاربران نیز امتیاز بسیار بالایی دارد و به خصوص غذاهای لبنانی آن توسط کاربران بسیاری، به یاد ماندنی توصیف شده اند. رستوران بیبلوس سور مر در روزهای هفته از ساعت 12:30 ظهر تا 1:30 شب و در روزهای پنج شنبه و آدینه از 12:30 ظهر تا 3:30 بامداد پذیرای مهمانان است. البته لانژ رستوران از ساعت 4 بعد از ظهر باز می گردد. فاصله این رستوران تا ورزشگاه آل نهیان با ماشین حدود 15 دقیقه است.

ویلا توسکانا (Villa Toscana)

ویلا توسکانا را شاید بتوان بهترین رستوران ایتالیایی ابوظبی نام داد. این رستوران که در هتل سنت رجیس (Saint Regis) ابوظبی واقع شده است علاوه بر غذاهای سرزمین توسکانی، غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، گیاهی و فاقد گلوتن نیز سرو می نماید. در کنار پاستاها و غذاهای دریایی عالی رستوران، تراس بزرگ، دکوراسیون رومانتیک ایتالیایی و برخورد محبت آمیز پرسنل باعث شده این رستوران هم، که برنده جوایز معتبر متعددی است، در زمره محبوب ترین رستوران های ابوظبی قرار بگیرد. رستوران ویلا توسکانا هم با ورزشگاه آل نهیان حدود 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد و از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 11 شب به پذیرایی از مراجعان می پردازد.

هاکاسان(Hakkasan)

اگر به غذاهای چینی و آسیایی علاقه داشته باشید، رستوران هاکاسان واقع در هتل امارات پالاس یکی از رستوران هایی است که باید حتما به آن سر بزنید. این رستوران با طراحی شیک و مجلل خود فضای دلنشینی را فراهم می نماید که به خصوص شب ها و با منظره برج های رو به رو بسیار لذت بخش است. کارکنان رستوران حرفه ای هستند و برخوردی محبت آمیز دارند و اگر خیلی با غذاهای آسیایی آشنا نباشید، می توانند اطلاعات جامعی درخصوص منوی مفصل این رستوران که از غذاهای چینی، آسیایی، گیاهی و فاق گلوتن تشکیل شده در اختیار شما قرار دهند. البته قیمت های این رستوران اندکی بالاست، اما کیفیت بالای غذاها و امکانات متعدد رستوران آن را در دسته بهترین رستوران های ابوظبی قرار داده. رستوران هاکاسان تا ورزشگاه آل نهیان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد و در طول هفته از ساعت 3 بعد از ظهر تا 12 شب و آدینه ها از ساعت 12 ظهر تا 12 شب به پذیرایی از مراجعان می پردازد.

بیشتر بخوانید : چشیدن طعم غذاهای محلی امارات را در جام ملت های آسیا از قلم نیاندازید!

کزبارا(Kuzbara)

کزبارا در زبان عربی به معنای گشنیز است. رستوران کزبارا منوی متنوعی دارد و انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، کبابی، آسیایی، خاورمیانه ای، گیاهی و بدون گلوتن را سرو می نماید و طبعا غذاهای عربی در منوی آن جایگاه ویژه ای دارند. از جمله امکانات خاص این رستوران آشپزخانه باز است که برای میهمانان امکان تماشای فرایند آماده سازی غذا را، که گاه با حرکات نمایشی نیز همراه است، از سر میزهایشان مهیا می نماید. ساعت کاری این رستوران از 6:30 صبح تا 11 شب است و تا ساعت 10:30 صبح در آن صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می گردد. رستوران کزبارا در خیابان راشد بن سعید است و تا ورزشگاه آل نهیان 15 دقیقه پیاده روی دارد.

پپرمیل(Peppermill)

پپرمیل رستورانی هندی است با دکوری شاد و گرم و درست مانند غذاهایش تند. غذاهای این رستوران غذاهای کلاسیک هندی است که برای جذاب تر شدن کمی با آشپزی مدرن ترکیب شده. سمبوسه، مرغ بریان و مرغ کَره ای، نان چیلی و مرغ ماسالا بخشی از غذاهای متنوع این رستوران است. دکوراسیون دوست داشتنی رستوران با جایگاه هایی به رنگ های آبی و صورتی نه تنها بزرگسالان که بچه ها را هم شیفته خود می نماید. این رستوران 3 شعبه در ابوظبی دارد و نزدیک ترین آن به ورزشگاه آل نهیان که در فروشگاه بزرگ الوحده (Alwahda Mall) ابوظبی واقع شده، تنها چند دقیقه پیاده تا ورزشگاه فاصله دارد.

آلیو گاردن(Olive Garden)

از دیگر رستوران های واقع در الوحده مال، رستوران ایتالیایی باغ زیتون یا آلیو گاردن است. این رستوران که اندکی با پپرمیل فاصله دارد، به سرو انواع غذاهای ایتالیایی می پردازد که سوپ مرغ، اسپاگتی، سالادها، مرغ پارمسان و راویولی محبوب ترین آن ها هستند. دکوراسیون رستوران چندان هیجان انگیز نیست و از چوب ساده درست شده، اما در عوض می توانید مطمئن باشید که کارکنان برخوردی حرفه ای، سریع و محبت آمیز خواهند داشت. این رستوران هم هرروز از ساعت 11 صبح تا 12 شب از مراجعان پذیرایی می نماید و فاصله بسیار اندکی تا ورزشگاه آل نهیان دارد.

المرزب (Al Marzab)

اگر به غذاهای سنتی عربی علاقه داشته باشید می توانید این رستوران اماراتی، کویتی را با قیمتی نسبتا مناسب امتحان کنید. این رستوران می تواند انتخاب ایده آلی برای اولین تجربه غذای سنتی عربی نیز باشد. یکی از معروف ترین غذاهای این رستوران المجبوس است که با برنج، گوشت بره یا مرغ یا ماهی، پیاز و لیمو عمانی پخته می گردد. جالب است بدانید در این رستوران و پیرو سبک سنتی عربی، ظرف هایی به نام مزه بر سر هر میز به صورت اشتراکی قرار می گیرد که از چند ظرف بادمجان و کدوی سرخ شده، زیتون، سس های معطر، لوبیا و روغن زیتون، سالاد، ترشی و حمص تشکیل می گردد. اینها نه تنها مخلفات غذا هستند بلکه مانند سبزی خوردن در فرهنگ قدیم ایران، روشی هستند برای تشویق افراد به معاشرت با دیگران در زمان غذا خوردن -فرهنگی که اگرچه در ایران تا حدی از بین رفته اما هنوز در بسیاری از کشورها مثل کره و ژاپن رایج است. این رستوران در خیابان راشد بن سعید واقع شده و در طول هفته از ساعت 12 ظهر و آدینه ها از ساعت 1:30 ظهر پذیرای مراجعان است و هر شب در ساعت 11 تعطیل می گردد و تا ورزشگاه محمد بن زاید 15 دقیقه و تا ورزشگاه آل نهیان حدود 35 دقیقه پیاده روی دارد.

بیشتر بخوانید : هفت هتل برتر شارجه برای اقامت در زمان جام ملت های آسیا

پاپریکا(Paprika)

رستوران پاپریکا هم کمی بالاتر از المرزب و در فاصله بین دو ورزشگاه آل نهیان و محمد بن زاید قرار گرفته و به صورت تخصصی غذاهای سری لانکایی را سرو می نماید اما غذاهای هندی و آسیایی را هم می توانید در منوی آن بیابید. این رستوران که مرغ کَره ای آن بسیار محبوب است، انواع دسر و شیرینی را هم سرو می نماید و هرروز از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مراجعان است، البته به جز آدینه ها که از ساعت 12 ظهر شروع به کار می نماید.

شب های اصفهان(Isfahan Nights)

اما برای اغلب ما ایرانی ها، آخرش هم هیچ چیزی قورمه سبزی مادرمان نمی گردد و در هجران آن چاره ای نداریم به جز سر زدن به یک رستوران ایرانی. رستوران شب های اصفهان در خیابان راشد بن سعید، با دکوراسیون ساده و نسبتا ایرانی، تخت و پشتی های سنتی منوی ایرانی نسبتا متنوعی را پیش روی مراجعان قرار می دهد که انواع کباب، سوپ و آش، انواع خورش و زرشک پلو با مرغ بخشی از آن هستند. این رستوران همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 12 شب پذیرای مراجعان است و تا ورزشگاه محمد بن زاید 10 دقیقه و تا آل نهیان 30 تا 40 دقیقه پیاده روی دارد.

صدف(Sadaf)

رستوران صدف واقع در طبقه همکف هتل آپارتمان المروج یکی دیگر از رستوران های ایرانی ابوظبی است که با منویی محدودتر انواع کباب ها و زرشک پلو با مرغ را پیش روی مراجعان قرار می دهد. این رستوران هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پذیرای مراجعان است و روزهای آدینه و شنبه از ساعت 12 تا 4:30 بوفه سلف سرویسی هم دارد که می توانید از آن کشک و بادمجان، سمبوسه، بورانی اسفناج، ماست و موسیر و سالاد شیرازی بردارید. البته در روزهای آدینه آش هم به بوفه اضافه می گردد.

در این مقاله 10 رستوران معروف و برتر ابوظبی را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر کردن به دبی و امارت را دارید می توانید از تور دبی خبرنگاران همراه با پرواز چارتری بهره ببرید.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: هیپوتریپ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41711

به "10 رستوران برتر ابوظبی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران برتر ابوظبی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید